دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

وازلين كه به عنوان يكي از اجزاي اصلي زيبايي شناخته مي شود، يكي از لوازم ضروري كيف لوازم آرايش به شما مي آيد. وازلين با قيمت مناسبي كه دارد، داراي كاربردهاي زيبايي زيادي نيز هست از جمله:

مراقبت و زيبايي لب ها:


براي داشتن لب هاي سالم، وازلين براي مرطوب نگه داشتن و تسكين دادن به لب هاي ترك خورده بسيار مناسب عمل مي كند.

ترك هاي پوست شكم:


در طي دوران بارداري ظهور ترك هاي پوست شكم بسيار شايع است كه مي توان با نرم كردن پوست با وازلين، اين ترك ها را به حداقل رساند. پس از زايمان نيز ماساژ پوست شكم با وازلين مي تواند، جاي ترك ها را هر چه بهتر درمان كند.

مرطوب كردن پوست:


سال هاست كه وازلين براي آبرساني و نرم كردن پوست خشك دست و پاها به كار مي رود. به پوست دست و پاي خود وازلين بزنيد و حداقل ۲۰ دقيقه پس از آن دستكش و جوراب بپوشيد تا وازلين به خوبي جذب بشود و پوست را نرم، صاف و زيبا كند. استفاده از وازلين پس از حمام نيز پوست را نرم مي كند.




ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:وازلین , کرم , پوست , زیبا , نرم,
ارسال توسط nazanin

سفید کردن دندان در منزل, آب اكسیژنه

همه آنچه که برای سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید محصولات خانگی ساده ای هستند که بسادگی یافت می شوند.

پولی که با دست خود بسختی بدست آورده اید را صرف خرید سفید کننده های گوناگون از داروخانه نکنید! میتوانید بصورت کاملاً رایگان همان نتایج را در خانه حاصل نمایید! پول خود در کلینیکهای گرانقیمت برای سفید کردن دندانهایتان خرج نکنید! می توانید با موادی که احتمالاً هم اکنون در جعبه داروها و کابینت آشپزخانه تان موجود است اقدام به سفید کردن دندانهایتان نمایید.

خودتان را با ژلهای مخصوصی که مجبورید روی دندانهایتان نگه دارید اذیت نکنید. از خرید دهان شویه های مربوط به افراد سیگاری صرفه نظر کنید! شما به همه آنچه که برای درخشان و سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید هم اینک در خانه دسترسی دارید. به یاد داشته باشید که این دستورالعمل ساده و کارا می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:دندان,
ارسال توسط nazanin