دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

پزشکی تعریف میکرد که پیرمرد 100 ساله ای را که مدتی در بیمارستان بستری و حال در شرف ترخیص میبوده ویزیت میکرده است . آنچه نام و خاطره این پیر مرد را در ذهن پزشک ماندنی کرده نه فقط سن زیاد او بلکه روحیه بسیار بالا و بشاش پیر مرد و همچنین سوالی بوده است که درلحظه خروچ از بیمارستان از پزشک خود میپرسد " دکتر به من بگو چند روز دیگر میتوانم با همسرم س ک س داشته باشم ؟! "

در این لحظه پیر مرد سرش را به گوش دکتر نزدیک میکند و آهسته میگوید :" مگر تو نمیخواهی راز صد ساله شدن من را بدانی ؟!" پزشک بلا فاصله  پاسخ میدهد که مسلماً دوست دارم بدانم چه کردی که به 100 سالگی رسیدی . پیر مرد میگوید رمز طول عمر این است : " از هیچ فرصتی برای برقراری رابطه جنسی با همسرت غافل مشو ! "



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

از همه لحظات روزتان لذت ببرید!

این تک تک روزهای شماست که زندگیتان را توصیف می کند. در این مقاله، می خواهیم خلاف این باور متداول  که فقط می توانید از زمان استراحتتان لذت ببرید را ثابت کنیم. این مقاله به طور ویژه برای آنها که مجبورند در طول روزهای هفته به طور تمام وقت کار کنند و همیشه فقط و فقط منتظر رسیدن آخر هفته ها هستند و قادر نیستند از تجارب و امور روزمره خود لذت ببرند، بسیار مفید خواهد بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:مطالب و داستان های جالب,رازهای موفقیت,
ارسال توسط nazanin

وقتی مردی شما را بخواهد، هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد.

اگر شما را نخواهد، هیچ چیز نمی تواند نگهش دارد.

دست از بهانه گیری برای یک مرد و رفتار او بردارید.

هیچوقت خودتان را برای رابطه ای که ارزشش را ندارد تغییر ندهید.

رفتار آرامتر همیشه بهتر است.

قبل از اینکه بفهمید واقعاً چه چیز خوشحالتان می کند، با کسی ارتباط برقرار نکنید.

اگر رابطه تان به این خاطر که مردتان آنطور که لیاقتش را دارید، با شما رفتار نمی کند، به اتمام رسید، هیچوقت سعی نکنید که با هم دو دوست معمولی باشید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

چه آموزش‌هایی برای پیش‌گیری از سوء استفاده‌ی جنسی در فرزندتان لازم است؟

     خصوصی‌بودن اندام‌های جنسی شامل پستان‌ها، باسن، اندام تناسلی را از سن 3 تا 4 سالگی آموزش دهید. تا 5 سالگی کودک باید کاملاً این موضوع را درک کرده باشد.

     شما باید این مفهوم را در فرزندان خود تقویت کنید که بدن آن‌ها به خودشان تعلق دارد. بچه‌ها با این کار برای جسم خود احترام قائل خواهند شد.

          بچه‌هایی که برای جسم خود ارزش و احترام قائلند کم‌تر در خطر سوءاستفاده قرار می‌گیرند.

          رابطه کلامی خوبی با فرزندتان داشته باشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:مطالب و داستان های جالب,
ارسال توسط nazanin

چه سئوالاتی در جلسات آشنایی دختر و پسر جهت خواستگاری و ازدواج باید مطرح شود:

من بیشتر دوست دارم به جای ماهی به شما ماهیگیری را یاد بدهم. یعنی نحوه سئوال ساختن را می گویم، سئوال را خودتان طرح کنید .
نکاتی وجود دارد که در طرح سئوالات جلسات خواستگاری ، شناسایی دختران و پسران در رابطه هایشان یا ....، کمک می کند که فرد شناخت عقلانی ( نه احساسی) نسبت به طرفش کسب کند باید دارای شرایطی باشد که بعضی از آنها به قرار ذیل است:



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

واحد های شمارش

باب واحد شمارش خانه و مغازه
بار واحد شمارش کالای بسته بندی شده
برگ واحد شمارش کاغذ بدون جلد
بند واحد شمارش دسته‌ی کاغذ
تخته واحد شمارش قالی – پتو – فرش
واحد شمارش پارچه توپ
تیر واحد شمارش فشنگ
ثوب واحد شمارش لباس دوخته
جام واحد شمارش شیشه و آینه



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin




تاریخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:تصاویر عجیب و فوق العاده,
ارسال توسط nazanin

ریشه کلمه چـــــــــس فــــــــــیل از کجا آمده است؟

شاید برای شما هم جالب باشه که بدونین چرا ما ایرانیها، به پاپ کرن میگیم چس فیل؟!چون این خوراکی خوشمزه نه به فیل ربط داره نه به …!!
اولین مدل پاپ کرن که وارد ایران شد، مربوط به یک شرکت انگلیسی بود به اسم چسترفیلد (Chesterfield)و چون ما ایرانیها لهجه داریم در حد تیم ملی، این رو ساده سازی کردیم و گفتیم چس فیل!شناختن محصولات مختلف به اسم اولین برند، توی ایران خیلی عادیه. مثل: آدامس، تافت، تاید، ریکا، وایتکس، ماتیک، کلینکس، وحالا شما میتونین با خیال راحت این خوراکی رو بخورین و نگران چیزی نباشین هرچی هم دوست دارین صداش کنین:
پاپ کرن، چس فیل، چسترفیلد، ذرت بو داده، گل بلال، یا هر چیز دیگه




تاریخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:مطالب و داستان های طنز و جالب,
ارسال توسط nazanin

ممكن است شما نیز در گروه های مختلف سایت یاهو عضو شده باشید. این گروه ها روزانه ایمیل های بسیاری را از طرف اعضای خود برای شما میفرستند. ممكن است از نامنظم بودن این ایمیل ها و پر كردن Inbox میل شما گله مند باشید. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی كنیم كه با استفاده از آن میتوانید ایمیل های دریافتی خود را طوری تنظیم كنید كه همگی به یك بخش خاص بروند و كاملأ منظم شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:مطالب و داستان های جالب,
ارسال توسط nazanin

دوستان عزيز: نوروز يادگار نياكان ماست نگذاريم سودجويان سفره هاي شاد ما را به يك تراژدي غمناك تبديل نمايند . فقط  2 دقيقه اين متن را بخوانيد و اگر فرهنگ ايراني را دوست داريد آنرا براي دوستانتان ارسال نماييد



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

معادله ۱

انسان = خواب + خوراک + کار+ تفريح

الاغ = خواب + خوراک


پس


انسان = الاغ + کار + تفريح


وبنابرين


تفريح – انسان = الاغ + کار


بعبارت ديگر


انساني که تفريح ندارد = الاغي که فقط کار مي کند




ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

سوال :

سلام

دختری هستم21 ساله تا حالا چندتا پیشنهاد از طرف پسرا داشتم ولی می ترسم بهشون جواب مثبت بدم در واقع نمیدونم نیت اصلی اونا چیه و موقعی هم که باهاشون صحبت میکنم نمیدونم چه طور مطرح کنم قصدشون چیه!

جواب:

سلام

هنگامی که پسر پیشنهاد اشنایی می ده نمی شه فهمید که نیتش چیه چون ممکنه قصدش ازدواج نباشه اما بگه قصدش ازدواجه و در این زمینه هم کلی حرفهای قشنگ بزنه که اعتماد دختر رو جلب کنه اما همه اش برای فریب دختر باشه که عاشقش بشه و وقتی که دختر رو عاشق خودش کرد اونوقت برای خواستگاری هی امروز و فردا کنه تا دختر رابطه رو قطع نکنه یا اگه ببینه دختر خیلی عاشقشه حقیقت بگه که من برای دوستی حاضرم اما ازدواج نه و دختر هم بخاطر عشقش به او موافقت کنه تا بلکه بتونه به خیال خودش راضیش کنه که باهاش ازدواج کنه که زهی خیال باطل چون پسری که طالب دختر نیست اگه بفهمه که دختر طالبشه عقب نشینی می کنه



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 اسفند 1389برچسب:مطالب و داستان های جالب,رازهای موفقیت,
ارسال توسط nazanin

شاید بتوانیم از عشق به عنوان قدیمی‌ترین مفهوم بشری یاد کنیم و حتی ممکن است گاهی در حیوانات نیز رفتارهایی ببینیم که بشود آنها را عشق تلقی کرد

عشق از آن واژه‌هایی است که ابهامات زیادی دارد و تعاریف بسیاری از آن کرده‌اند. یکی از مباحثی که با عشق مطرح می‌شود، بحث دوست داشتن است و برخی این دو را یکی می‌دانند، ولی به نظر می‌رسد که عشق چیزی فراتر و بیشتر از دوست داشتن باشد، چرا که ما خیلی‌ها را دوست داریم اما عاشق آنها نیستیم و خیلی‌ها هم هستند که نسبت به آنها کشش داریم ولی لزوما آنها را دوست نداریم و وقتی نیستند برای ما مهم نیست. به همین دلایل می‌توانیم بگوییم بین دوست داشتن و عشق تفاوت وجود دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
آقایـون خـانم ها را دوست دارند. قیافه، بو، طرز راه رفتن و صـحبـت کردن تـنـها چـنـد نـمـونـه از دلایـلی هسـتـــند که آقایون فــکر میـکنند خانم ها موجوداتی آسمانی هستند. در حـالیکه زنـدگی بدون وجود اونها غیر ممکنه اما مطمئنا باهاشون هم نمی تونیم زندگی کنیم.
....
عـلــت این که چرا نمی تونیم باهاشون زندگی کنیم تا حدود بسیار زیادی به این مطلب بر میگرده کــه اونها کامل و بی عـیـب نیـــستند. من از روی تحلیل های بسیار زیاد 10 نمـونــه از کارهای خانم ها رو کشف کردم که آقایون رو واقـعا کفری می کـنـــه و باعث میشه که مردها به سر حد جنون برسند


http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

آیا تابه حال به این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟ ما به شما می گوییم که هر انگشت نشانه چیست و چطور انداختن انگشتر در انگشتان مختلف تفاوت می کند.

گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشهایی که می کنیم، زندگی به مراد ما پیش نمی رود. این همان زمانی است که بعضی از آدم به سراغ فال و طالع بینی می روند تا به طریقی زندگیشان را رونق بدهند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

آیا از دیدارهایی كـه مـنجر به بــرقـراری رابـطه نگردیده اند خـستـه شـده اید؟ آیـا از بـرخـورد با مـردانـی كـه آشـكـارا آمـادگـی ســرسـپــردن در عــشـق را نـدارنــد، نــا امــیــد گشته اید؟ 

اگر در یافتن جفت خود منتهای كوشش خود را نموده ایـد و در این زمینه بموفقیت چندانی دست نیافته اید، ممكن است وقت آن رسیده باشد كه درباره دیدگاهتان نسـبــت بجستجوی عشق حقیقی تجدید نظر كنید. در این بخش با پنج اشتباه متداول زنان در بازی عـشق آشنا میشوید




ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

وقتی کسی را دوست داریم، تنها با گفتن “دوستت دارم” نمی‌توانیم به او ثابت کنیم که حقیقتا دوستش داریم. عشق و محبت، احساسی است که در ما نسبت به ‌کسی به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. وقتی کسی را دوست داریم به خاطر این دوست داشتن خیلی کارها ‌می‌کنیم و خیلی از رفتارها را انجام نمی‌دهیم :

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 (Helen fisher) ، محقق و انسان شناس دانشگاه روتگر نیوجرسی، یکی از سرشناسترین محققین موضوع عشق در سطح جهان است. از او کتابهای متعددی در این مورد به چاپ رسیده، از جمله "آناتومی عشق" ( ۱۹۹۲) و "جنس قوی" ( ۱۹۹۹) که به رل زنان در جامعه می پردازد. کتاب جدید او با عنوان "چرا عاشق می شویم" به موضوع عشق، شکست در عشق، و نقش هورمونها در این مورد می پردازد .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin

این دستورات مختص به زوج خاصی نیست، اینها تنها ده چیزی است كه تعداد بسیار زیادی از همسران از شوهرانشان می‌خواهند. توجه كنید اینها خواسته‌های آنهاست نه نیاز روحی شان. از لحاظ فردی هركسی مسئول نیاز‌های عاطفی خویش است و باید آنها را پر كند. ما معتقدیم 4 نیاز روحی اساسی وجود دارد :
نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، نیاز به تعلق داشتن، نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود، و نیاز به آزادى. و اما خواسته‌های همسرتان از شما :



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

انزال پیش رس در زنان یعنی در زمانی کمتر از ده دقیقه یا عدم انزال یا اسپاسم عضلات جدار مهبل و مقاربت دردناک و هرگونه عدم تمایل به آمیزش بهتر علت سردمزاجی در زنان محسوب می شود.

 

سردمزاجی در زنان چگونه است؟

این وضع در زنان نیز بیشتر زائیده اختلالات روانی و تربیتی است تا علل جسمانی، البته بیماریهایی وجود دارد که در زن بعلت ناراحتی عمل مقاربت کم میلی در او به وجود می آورد ولی جدای از این بیماریها ترس از مرد و زمینه اجتماعی محیط تربیتی وی و ترس از حاملگی، ایجاد نقص عضو، خونریزی و شنیدن افسانه های زنانه در مورد ازاله بکارت های خشن و اولین تجربیات جنسی منجر به ضایعه از عواملی است که در زنان ایجاد سرد مزاجی و عدم کشش به سوی اعمال جنسی می کند .

 




ارسال توسط nazanin

قدرت باروری مرد تا پایان عمر باقی است ولی دفعات آن بستگی به شرایط جنسی روحی فرد دارد. مردی که در جوانی آلوده به مواد غیر طبیعی از قبیل سیگار و مشروبات الکلی و … می باشد 

 

 مرد تاچه سنی قادر به عمل جنسی است؟

 

باید متوقع این باشد که در پیری دچار عوارض خواهد شد بهتر است مرد در جوانی رعایت اعتدال را بکند تا در پیری کم نیاورد، البته مردان مسن پنجاه به بالا در معرض بیماری در ارتباط با مسائل جنسی می باشند که یکی از آنها تورم پرستات می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

نوروز، از جشن‌های باستانی ایرانیان است که امروزه در محدوده جغرافیایی ایران زمین یعنی در در زمانهای کهن، جشن نوروز در نخستین روز فروردین ،معمولاً مطابق با21 مارس آغاز می‏شد، ولی مشخص نیست که چند روز طول می‏کشیده ‏است. در بعضی از دربارهای سلطنتی جشن‏ها یک ماه ادامه داشته است. مطابق برخی از اسناد، جشن عمومی نوروز تا پنجمین روز فروردین برپا می‏شد، و جشن خاص نوروز تا آخر ماه ادامه داشت. شاید بتوان گفت، در طی پنج روز اول فروردین جشن نوروز جنبه ملی و عمومی بود

B14.jpg




ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:ایران باستان, ایران, مطالب و داستان های جالب,
ارسال توسط nazanin

شراب مار به نوعی شراب برنج گفته می شود که در بطری حاوی آن یک مار زهردار کبری مرده نگهداری می شود.در اغلب موارد مار به همراه یک حشره درون مشروب قرار داده می شود زهر مار در مشروب حل می شود که به منظور موارد درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. مبدا اصلی پیدایش آن ویتنام است و در گوشه کنار آسیای جنوب شرقی یافت میشود. 

 

 http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
ارسال توسط nazanin

همیشه در بچگی، عیدها قشنگ‌تر هستند و شاید بخشی از آن به علت فلسفه دید و بازدیدها بود.
 

28964_634357015492839165_m.jpg

 
بچه که بودیم، دنیایی داشتیم هزار تو؛ مدرسه می‌رفتیم، درس را درحال بازی می‌ خواندیم، سر کلاس پِچ پِچ می‌کردیم و شیطانی از یادمان نمی‌رفت. همه روز را به همین منوال سپری می‌کردیم تا ظهر شود و برویم خانه و به کارتون‌های نصفه نیمه تلویزیون برسیم. تلویزیون‌ها سیاه و سفید بود و همان رنگ سیاه و سفید هم عالمی داشت برای خودش.


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:ایران, ایران باستان, مطالب و داستان های جالب,
ارسال توسط nazanin

گل:درآستانه نوروز ،هشت پوش سیاه فرجام فوتبال ایران هنوز روی ویرانه ای خاطرات دیروزش با روزگار مدارا می کند.ناصر محمدخانی هرچند می گوید بااجرای حکم شهلا خیالش راحت شده است اما آنچه بر زبان می آورد همه آن چیزی نیست که روزهای کبود برسرش آوردند وتنهایی اش ضرب در هزار شد.ناصردرگفتگویی با ویژه نامه نوروزی جام جم از روزهای آشنایی اش بالاله، شهلا و... می گوید ودر این بین فرضیه تازه ای را مطرح می کند. به گزیده ای از جدیدترین حرفهای او توجه کنید:

 

http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

(Godiva) همسر دوک کاونتری انگلیس زنی خیلی محبوب و محترم بود. وقتی ظلم شوهر و مالیات سنگینی که باعث بدبختی مردم شده بود،را مشاهده کرد . اصرار زیادی کرد به شوهرش که مالیات رو کم کنه ولی شوهرش از این کار سرباز می زد. بالاخره شوهرش یه شرط گذاشت، گفت اگر برهنه دور تا دور شهر بگردی من مالیات رو کم می کنم .

گودیوا قبول می کنه، خبرش در شهر می پیچد، گودیوا سوار یک اسب در حالی که همه ی پوشش بدنش موهای ریخته شده روی سینه اش بود در شهر چرخید، ولی مردم شهر به احترامش اون روز، هیچکدوم از خانه بیرون نیامدند و تمام درها و پنجره ها رو هم بستند.در تاریخ انگلیس و کاونتری بانو گودیوا به عنوان یک زن نجیب و شریف جایگاه بالایی داره و مجسمه اش در کاونتری ساخته شده است....



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

یک لک لک نر در عملی شگفت انگیز همه ساله 13 هزار کیلومتر را برای رسیدن به همسر بیمار و معلول خود پرواز می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاري ايتاليا، با فرارسیدن بهار، "رودان" لک لک نر همانند سال‌های گذشته امسال نیز پس از طی یک مسیر 13 هزار کیلومتری از آفریقای جنوبی به کرواسی بازگشت تا همسر بیمار خود را که "مالنا" نام دارد ملاقات کند.

http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

در آخرین روز اقامت پادشاه هند در ایران ، سیناتروک امپراتور ایران جشنی باشکوه برگزار نمود . در میانه جشن پادشاه هند گفت کشور من در برابر شادی و بزم مردم شما غمکده است . سیناتروک گفت کشوری که ماتمش زیاد باشد مانند گورستان هر روز خراب تر خواهد شد . پادشاه هند گفت سعی می کنم شادی را به بین مردم کشورم بکشانم . ارد بزرگ اندیشمند و متفکر ایران زمین می گوید : (اگر پایکوبی و شادی نباشد ، جهان را ارزش زیستن نیست) . گفته می شود بیشتر روزهای هر سال، در دودمانهای باستانی ایران زمین جشن و سرور همگانی برپا بوده است .

 




تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:ایران باستان, ایران, بزرگان ایران زمین,
ارسال توسط nazanin

کزروس به کورش بزرگ گفت : چرا از غنیمت های جنگی چیزی را برای خود بر نمی داری و همه را به مردم و سربازانت می بخشی ؟!

کورش گفت اگر غنیمت های جنگی را نمی بخشیدیم الان دارایی من چقدر بود؟

 

گزروس عددی را با معیار آن زمان گفت ...

سپس کورش یکی از سربازانش را صدا زد و گفت برو به مردم بگو کورش برای امری به مقداری پول و طلا نیاز دارد !

سرباز در بین مردم جار زد و سخن کورش را به گوششان رسانید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

برخی قیمت ها بیشتر شبیه شوخی هستند و باور بعض از آنها هم از جمله کار های سخت است. ولی باید بپذیرید و باور کنید، کفش ۳ میلیون تومانی، عطر یک میلیونی، کیف ۱۸ میلیونی و … خودروی ۶۰۰ میلیون تومانی در همین شهر خودمان به فروش رفته است و البته خواندن این گزارش به بیماران قلبی و اعصاب و روان توصیه نمی شود.


به گزارش سرویس اجتماعی «فردا»، تمایل به زندگی اشرافی و تجملات در جامعه ما کم کم به یک پدیده عادی تبدیل می‌شود. کافی است تا کمی در خیابان‌های مرکزی و شمالی شهر تهران قدم بزنید تا با یک مشاهده ساده تفاوت قیمت دو خودروی ایستاده در کنار هم را که گاها به ۳۰۰ میلیون تومان می رسد متوجه شوید. این موضوع در مورد بهای محصولات لوکسی چون کیف، کفش، عینک، گوشی موبایل ونیز صادق است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:ایران, حوادث باور نکردنی,
ارسال توسط nazanin

عکسی کمتر دیده شده از غلامرضا تختی در شب عروسی


http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join

 




ارسال توسط nazanin

چهار تا دوست كه ۳۰ سال بود همديگه رو نديده بودند توي يه مهموني همديگه رو مي بينن و شروع مي كنن در مورد زندگي هاشون براي همديگه تعريف كنن....

بعد از مدتي يكي از اونا بلند ميشه ميره دستشويي. سه تاي ديگه صحبت رو مي كشونن به تعريف از فرزندانشون :

اولي: پسر من باعث افتخار و خوشحالي منه. اون توي يه كار عالي وارد شد و خيلي سريع پيشرفت كرد. پسرم درس اقتصاد خوند و توي يه شركت بزرگ استخدام شد و پله هاي ترقي رو سريع بالا رفت و حالا شده معاون رئيس و اونقدر پولدار شده كه حتي براي تولد بهترين دوستش يه مرسدس بنز بهش هديه داد !



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:زنان, مطالب و داستان های طنز و جالب,
ارسال توسط nazanin

ایران: گروه درماني يك مركز جراحي محدود پس از عمل جراحي ناموفق زيبايي زن جوان، با حكم دادگاه محكوم شدند. اين در حالي است كه قرباني پرونده از 2 سال قبل زندگي نباتي دارد.

بهاره – 30 ساله – تير سال 87 در يك مركز جراحي محدود تحت عمل ترميمي زيبايي شكم و سينه قرار گرفت. اما هنگام ترميم زخم‌ها در دومين عمل به محض تزريق داروي بيهوشي، ناگهان دچار ايست قلبي و تنفسي شد و پس از احيا، به بيمارستاني در غرب تهران انتقال يافت.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:بدن انسان, حوادث باور نکردنی, زنان,
ارسال توسط nazanin

در این مسابقه عجیب هر شرکت کننده یک عروسک از جنس مخالف خود را در آغوش گرفته و طول رودخانه را شنا میکند. انها باید 800 متر را بدون اینکه عروسک هایشان از دستشان رها شود شنا کنند.

 

http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:تصاویر خنده دار, حوادث باور نکردنی, حوادث جهان,
ارسال توسط nazanin

جا گذاشتن کتاب در مکان‌های عمومی رقتاری است که اکنون در ایتالیا و فرانسه هم رو به فزونی گذاشته. کسی که کتابش را در مکانی عمومی  رها می‌کند، هویت خود را آشکار نمی‌کند و ادعایی هم بابت قیمت کتاب ندارد، اما یک درخواست از خواننده یا خوانندگان احتمالی بعدی دارد: "شما نیز بعد از خواندن کتاب، آن را در محلی مشابه قرار دهید تا دیگران هم بتوانند از این اثر استفاده کنند."

http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join




ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

در سال ۱۲۵۸ خورشیدی/ ۱۸۷۹ میلادی به هنگام کاوش‌های باستان‌شناسی هیأت بریتانیایی در محوطه باستانی بابل در بین‌النهرین، هرمز رسام (۱۸۲۶- ۱۹۱۰) باستان‌شناس بریتانیایی آسوری‌تبار، استوانه گِلی‌ای را یافت که شامل نوشته‌هایی به خط میخی بود.

منشور کورش هخامنشی، کهن‌ترین بیانیه حقوق بشر شناخته شده جهان و سند سربلندی ایرانیان از همزیستی آشتی‌جویانه و گرامیداشت باورها و اندیشه‌های همه مردمان تابعه در هنگامه بنیادگذاری نخستین امپراطوری جهان است



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:ایران, ایران باستان, مطالب و داستان های جالب,
ارسال توسط nazanin

اکثر ایرانیها نمی دانند مزار امیرکبیر این بزرگمرد ایرانی کجاست.

امیر کبیر صدر اعظم ایران در زمان ناصر الدین شاه که با دسیسه های یک سری وطن فروش و طماع در حمام فین کاشان به قتل رسید در شهر کربلا در کشور عراق به خاک سپرده شد .

این که چرا او را به کربلا بردند و اینکه چطور در آن زمان جسد این مرد بزرگ را با امکانات محدود آن زمان به عراق منتقل کرده اند هنوز هم جای سوال است .

اما چیزی که بیش از همه مایه شرمندگی است اینکه اکثر قریب به اتفاق ایرانی ها نمی دانند مزار این اسطوره تاریخ کجاست تا زمانی که روابط ایران و عراق تیره بود و کسی حق سفر به کربلا را نداشت شاید این ندانستن توجیه داشت ولی امروزه با سفرهای متعدد مردم به عراق و کربلا جای بسی تاسف است که حتی یکی از کسانی که از عراق بر می گردد نمی داند که امیر کبیر هم در آنجا دفن بوده است.

آیا فکر نمی کنید که همین عراقی ها به ما خواهند خندید که چطور مردی را که بسیاری از داشته های امروزمان را مدیون او هستیم فراموش کردیم؟

 




ارسال توسط nazanin

اولین واکسی تلفنی در ایران

"می خواهم بهترین و خوش تیپ ترین واکسی دنیا باشم"، اینها را علی حسن خانی در توصیف خودش میگوید.

او یک واکسی سیار دارد که به صورت تلفنی و آن لاین آماده ارائه خدمات به مشتریانش است.

سرویس تلفنی واکس شاید کمی تازه و عجیب به نظر بیاید ولی این تنها چیزی نیست که از علی واکسیما (لقبی که برای خودش در نظر گرفته است) یک فرد متفاوت میسازد، او در چندین فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده، به پوشش ظاهری اش اهمیت میدهد، کراوات می زند و از روش های خاصی برای واکس زدن استفاده می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

یک شب پس از این‌که من و همسرم به دلیل مسمومیت روانه درمانگاه شدیم، دخترم در حال برش باقی‌مانده کالباس‌ها بود که چاقو در رول کالباس گیر کرد. دخترم که فکر می‌کرد استخوانی در رول کالباس وجود دارد از من کمک خواست و من که تا آن لحظه بی‌خبر از این بودم که دلیل مسمویتم مصرف همین کالباس است، شروع به بیرون کشیدن چاقو از رول کالباس کردم اما ناگهان دیدم که دست و پای لاشه یک مارمولک از میان کالباس بیرون زد. در نهایت نعجب کالباس را از وسط جدا کردم و با لاشه درشت یک مارمولک روبه‌رو شدم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin