دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

آرایش یک تیغ دو لبه است، اگر از آن درست استفاده کنید جوان و شاداب به نظر می‌رسید و اگر بد، به راحتی چند سال به سن‌تان اضافه خواهد کرد. آیا آرایش شما برای‌تان مناسب است یا چهره شما را نسبت به سن‌تان پیرتر نشان می‌دهد؟

در اینجا به ۱۰ اشتباهی که چهره شما را پیر تر نشان می‌دهد اشاره می‌کنیم تا میانبری برای انتخاب رنگ آرایش شما شود و چهره‌ جوان و سرزنده‌تری داشته باشید.

اشتباه شماره ۱:

استفاده زیاد یا عدم استفاده از کرم پودر

ممکن است فکر کنید هرچه پیرتر می‌شوید باید بیشتر آرایش کنید تا جوان‌تر به نظر برسید ولی عکس این مطلب صحیح است. البته اگر فقط یک آیتم باشد که باید حتما از آن استفاده کنید همان کرم پودر است. کرم پودر باعث می‌شود که چین و چروک‌ها و روزنه‌های پوست مخفی شوند. البته استفاده از کرم پودر با ضخامت زیاد باعث می‌شود که خط و خطوطی روی صورت ایجاد شود و درخشندگی پوست را کم کند. فقط در قسمت‌هایی که لازم است از آن استفاده کنید تا رنگ شفاف صورت حفظ شود. لازم نیست تا هر سانتی‌متر از پوست را با آن بپوشانید. هنگام خرید کرم پودر از تهیه محصولاتی که روی آنها واژه‌های “Matte” به معنی مات، “Velvet” یعنی نرم و “long wearing” به معنی ماندگاری بالا پرهیز کنید. برای پوست‌های چرب بهتر است از نمونه‌های پودری استفاده کنید و برای پوست‌های خشک نوع کِرِمی پیشنهاد می‌شود. روی پوست‌های خشک معمولا کرم پودر به صورت تکه تکه به نظر می‌رسد و تغییر رنگ را بیشتر نشان می‌دهد، اگر پوست خشکی دارید سعی کنید قبل از آرایش ابتداصورت تان را شسته و از مرطوب کننده استفاده کنید تا کرم پودر روی صورت‌تان لایه لایه نشود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:حفظ جوانی , جوان ماندن,
ارسال توسط nazanin

نه خانه، نه آشپزخانه، نه اداره و نه باشگاه و مهمانی‌های دوستانه... آنها روزشان را با رفتن به آسمان و دریا و باغ‌وحش شروع می‌کنند. زنانی که به جای زندگی کارمندی یا خانه‌داری مشاغل نامتعارفی را انتخاب کرده‌اند و لقب "اولین زن" حرفه خود را دارند. یکی هر صبح از خانه به آسمان می‌رود، دیگری به اعماق دریا و آن یکی به جاده‌های خلوت لب مرز.


عجیب‌ترین شغل زن ایرانی


مجله مهر:
م‍ژگان روستایی شاید عجیب‌ترین شغل ایران را برای یك زن داشته باشد: پرورش كروكودیل در مزرعه شخصی! او كه اولین محموله كروكودیل ایران را وارد كرده كارش را از سال 89 رسما كلید زده و حالا هر روز صبحش را با 35 كروكودیل بزرگ و كوچك شروع می‌كند.

خودش می‌گوید: "کروکودیل‌ها در عین خشونت، بسیار آرام، صبور، دوست‌داشتنی و بسیار عاقل هستند. وقتی با آنها کار و کنارشان زندگی می‌کنید متوجه می‌شوید که چقدر آنها برعکس مغز کوچک‌شان عاقل و باهوش هستند. کروکودیل‌ها تا زمانی که مورد آزار قرار نگیرند و کسی پا به قلمروشان نگذارد هیچ آزاری ندارند. زمانی که سیر هستند هیچ چیزی نمی‌خورند ولی اگر در این شرایط هم مورد آزار قرار گیرند به شخص آزاردهنده فقط حمله می‌کنند و ممکن است شخص دچار قطع عضو شود ولی او را نمی‌خورند."



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

مسافرت برای باردارانی که مشکل خاصی ندارند، ممنوعیتی ندارد، اما کسانی که سابقه سقط مکرر، نازایی، مرده زایی یا زایمان زودرس دارند، نباید به مسافرت بروند و این مساله بخصوص در سه ماه سوم اهمیت بیشتری دارد. همین طور کسانی که بیماری هایی مثل بیماری قلبی، ریوی و... دارند، نباید به مسافرت بروند.

 مسافرت در یک وسیله نقلیه راحت معمولا مشکلی ایجاد نمی کند، اما از آنجا که در دوران بارداری تغییراتی در خون ایجاد می شود که راحت تر خون لخته می شود بخصوص درشرایط بی حرکتی و در رگ های پاها این اتفاق بیشتر می افتد، به همه خانم های بارداری که به مسافرت می روند، توصیه می شود هر یک ساعت یک بار پاها را حرکت دهند و چند قدمی راه بروند تا ازخطر لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری شود.

برای خانم باردار بستن کمربند ایمنی در ماشین و هواپیما لازم است حتی اگر بستن کمربند موجب احساس ناراحتی مختصری در مادر شود. کمربند ایمنی ماشین باید به نحوی بسته شود که یک باند آن زیر شکم و افقی و باند دیگر مورب و بین دو سینه باشد تا از آسیب به مادر و جنین حین تصادفات جلوگیری شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

 

هرروز،  تعدادی دختر و زن جوان این جمله را می شنوند: «متاسفم، در سینه شما توده ای دیده شده كه باید مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد...» این جمله درواقع زنگ خطر ابتلا به بیماری سرطان را به صدا درمی آورد. به هرحال سرطان سینه از شایع ترین سرطان ها در جهان است و هرساله مقدار بسیار زیادی از زنان جهان به علت ابتلا به این بیماری فوت می كنند. در هرسال در آمریكای شمالی حدود 185 هزار مورد جدید از سرطان سینه گزارش می شود و سالانه هم حدود 40 هزار نفر به علت ابتلا به این بیماری فوت می كنند. به رغم پیشرفت های جدید تكنولوژیك و ابداع روش های جدید در جراحی و شیمی درمانی، هنوز این بیماری سخت و خطرناك جلوه می كند و برای همین است كه باید برای یافتن راه هایی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری تلاش بیشتری كرد. در این مطلب به راه های بسیار ساده ای كه می توانند مانع از بروز این سرطان شوند و نقش پیشگیری از این بیماری را دارند، اشاره می كنیم.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

موضوعی که خیلی بر سر آن بحث است این است که آیا زنان تظاهر به ارضاء شدن در رابطه ی جنسی می کنند یا اینکه واقعا ارضاء می شوند.رمان ها و فيلم هاي رمانتيك اغلب زن را در رابطه ی جنسی به گونه ای توصیف می کنند که بدون هیچ گونه لمس شدن ناحیه ی تناسلی و تنها با دخول کاملا ارضاء شده باشد.

 

مطالعه ای در ایالات متحده صورت گرفت که هشتاد و چهار درصد مردان می گویند که همسرشان در طول رابطه ی جنسی ارضاء می شود در حالی که تنها شصت و چهار درصد زنان می گویند که تا حدی در رابطه ارضاء می شوند.ارضاء شدن و رسیدن به اوج لذت جنسی آنچه که در ذهن زن می گذرد، می باشد و بر بخش های مختلف ذهن او که مسئول احساسات مختلف او هستند، تاثیر می گذارد.





ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

 

عکس زیباترین زن دنیا

 

زیباترین زن جهان از نظر دانشمندان

عکس زیباترین زن دنیا بدون آرایش و عمل زیبایی

زیباترین زن دنیا, عکس زیباترین زن, عکس زیباترین زن دنیا, بدون آرایش

این زن زیباترین زن دنیا شناخته شد . این خانم بدون استفاده از وسایل آرایشی و تناسب بین اندام های صورتش باعث شد این لقب را به خود اختصاص دهد.
دانشمندان می گویند که فلورنس کولگایت ۱۸ ساله می تواند زیباترین زن دنیا باشد بطوری که معدل مسافت بین دو گوش او با مسافت بین مردمک هردوچشم او یک نتیجه نمونه علمی  است همچنین مسافت بین دو چشم او به دهانش کمتر از ۱/۳ مسافت  موهایش تا چانه اش است و این یک معیار نمونه دیگری می باشد.

کولگایت زیباترین صورت طبیعی  بدون آرایش و بدون عمل زیبایی انتخاب شده بود و این مسابقه عنوانش زیبایی طبیعی از برنامه اورین در تلویزیون ای تی اف انگلیس بود.




تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
یک زن کره ای که معتاد به جراحی پلاستیک است پس از آنکه پزشکان از تزریق سیلیکون بیشتر به او اجتناب کردند، خودش روغن خوراک پزی به صورتش تزریق کرد.

 

یک زن کره ای که معتاد به جراحی پلاستیک است پس از آنکه پزشکان از تزریق سیلیکون بیشتر به او اجتناب کردند، خودش روغن خوراک پزی به صورتش تزریق کرد.

به گزارش پرشین وی هانگ میوکو که قبلا مدل بوده است اکنون به دلیل این درمان زیبایی خاص برای همیشه از شکل طبیعی خارج شده است. بعد از تزریق تمام بطری سیلیکون از بازار سیاه ، هانگ از روغن خوراک پزی استفاده کرده و پس از آن صورتش به شدت متورم و زخم دار شد.

 

زنی که روغن خوراک پزی به صورتش تزریق کرد +عکس



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
ارسال توسط nazanin

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد
بسياري از زنان در زندگي زناشويي خود هيچگاه ار*گا*سم را تجربه نمي كنند و در موارد زيادي وانمود مي كنند كه ار*گا*سم شده اند.چـرا خـانـم هـا تـصـور مـي كـنـند تـوانايي رسيدن به اوج لذ*ت جن*سي را ندارند؛ آيا ميـدانيد كه تمام خانم ها قادر به رسيـدن به اين مرحله مي باشند؟ بله؛ حقيقت دارد! شايد در مورد انز*ال خانمـها چـيـزهايي شنيده باشيد و يا مانند خيلي از افراد، اصلاً بـه هيچ وجه با آن آشنا نباشيد.

بسياري از مردان نيز تنها يك سطح از ارگا*سم را تجربه مي كنند و اطلاعي از روشهايي كه مي تواند باعث شود تا لذ*تي عميق تر و طولاني تر همراه با انز*ال من*ي بيشتر را تجربه كنند ، ندارند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

اون شب وقتي به خونه رسيدم ديدم همسرم مشغول آماده كردن شام است, دستشو گرفتم و گفتم: بايد راجع به يك موضوعي باهات صحبت كنم. اون هم آروم نشست و منتظر شنيدن حرف هاي من شد. دوباره سايه رنجش و غم رو توي چشماش ديدم.
اصلا نمي دونستم چه طوري بايد بهش بگم, انگار دهنم باز نمي شد.


هرطور بود بايد بهش مي گفتم و راجع به چيزي كه ذهنم رو مشغول كرده بود,باهاش صحبت مي كردم. موضوع اصلي اين بود كه من مي خواستم از اون جدا بشم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin


این نوعروس كه «سحرگل» نام دارد، چندین ماه توسط شوهر و خانواده همسرش در خانه محبوس و شكنجه شده است.

ماموران پلیس، در پی مراجعه خانواده سحرگل به خاطر ماه‌ها بی‌خبری از وضعیت دخترشان، او را در زیرزمین خانه پدرشوهرش پیدا كردند. پلیس پس از پیداكردن سحرگل متوجه شد ناخن‌ها و موهای سر دختر بیچاره كشیده شده‌ و گوشت و پوست قسمت‌هایی از بدنش نیز با انبركنده شده‌ است.

JJ-1008633835.jpg



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

دختر 15 ساله ای در افغانستان توسط برادرش پنج هزار دلار فروخته شد.
به گزارش پانا به نقل از آسیا وان، دختر15 ساله افغانی که توسط برادرش به شوهرش فروخته شد شش ماه در توالت خانه شوهرش حبس شد. "سحر گول" دختر 15 ساله ای که از شدت جراحت به بیمارستان منتقل شده است در شرایط بسیار نامطلوبی به سر می برد.


این دختر پس از این که به به شوهرش فروخته شد، توسط مادر شوهرش  در توالت خانه  حبس کرد و مورد  شکنجه قرار گرفت. به گفته سحر زن قربانی خشونت در افغانستان، مادر شوهرم من را به مدت شش ماه بدون آب و غذا در توالت خانه حبس کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

یك مرد بنگلادشی زیر دست و پای چهار همسرش جان باخت.

یونس باباری 46 ساله كه به همراه دو همسرش برای شركت در یك جشنواره روستایی به روستای همجوار رفته بود، همسر سومش را دید كه بعد از مطلع شدن زنان از وجود یكدیگر درگیری خانوادگی شدیدی ایجاد شد، در این میان سه زن متوجه حضور زن چهارمی شدند كه در مراسم حضور داشت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

زنی که میخواست نسل مردان را از روی زمین بردارد


امپراتریس لو، سفاک ترین، پر قدرت ترین، بی رحم‌ترین و بزرگترین ملکه‌ی تاریخ در نیمه دوم قرن ششم بعد از میلاد در چین تولد یافت….
پدرش یکی از افسران ارشد دربار چین بود. او در کودکی بسیار زیبا بود و هنگامیکه به سن ۱۴ سالگی رسید، زیبایی اش به حدی رسید که دیگر نمی‌توانست آزادانه به میان مردم رفت و آمد کند و بخاطر همین بیشتر وقتها در خانه می‌ماند. روزی به همراه پدرش در یک جشن درباری شرکت کرد و امپراتور چین همینکه چشمش به او افتاد،ا ز پدر لو خواست تا او را به کاخ آورد.

ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
سرشناس ترین شاهزاده خانم های ایرانی!! +عکس
یوتاب : سردار زن ایرانی که خواهر آریوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشاهی داریوش سوم بوده است. وی درنبرد با اسکندر گجستک همراه آریوبرزن فرماندهی بخشی از ارتش را بر عهده داشته است او در کوههای بختیاری راه را بر اسکندر بست .
 
ولی یک ایرانی راه را به اسکندر نشان داد و او از مسیر دیگری به ایران هجوم آورد . از او به عنوان شاه آتروپاتان ( آذربایجان ) در سالهای ٢٠ قبل از میلاد تا ٢٠ پس از میلاد نیز یادشده است . با اینهمه هم آریوبرزن و هم یوتاب در راه وطن کشته شدند و نامی جاوید از خود برجای گذاشتند.


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 این خانم خوشگل 76 سالشه !

 

She is 76 years old!

او 76 ساله است

And they say money can't buy beauty and that beauty doesn't last.......!

و آنان می گویند پول نمیتواند زیبایی را بخرد و زیبایی دوام نمی آورد

Can you believe she is 76 years old?

می توانید باور کنید که او 76 ساله است؟


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

فریب زیبایی این زن را نخورید !




ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:فریب, زیبایی, این زن ,عکس,
ارسال توسط nazanin

به نقل از مگ فور : هنوز 4 ماه از جدایی جنیفر نگذشته است که دومین رابطه عشقی اش همه را شوکه  کرده است.
این بار او نامزد یک پسر 24ساله شده است که تقریبا 20 سال از او کوچکتر است.

این پسر یک رقاص است که در سال 2010 در شوهای بیانسه شرکت داشته است و از شاگردان مایکل جکسون است. آنها تنها چند هفته است که با هم آشنا شده اند اما یکی از نزدیکان جنیفر می گوید این رابطه خیلی جدی نیست.
او مدتی با بردلی کوپر که چند سالی از وی کوچکتر بود رابطه داشت که با نزدیک شدن بردلی به نامزد سابقش این رابطه خاتمه یافت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

عانات کام ، دختری که متهم به کپی گرفتن از دو هزار سند ارتش اسرائیل است ، روز گذشته سرانجام برای گذارندن 4 سال محکومیت خود راهی زندان شد.

به گزارش بی حرف ،عانات روزنامه‌نگار اسراییلی است که در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در طول ۲ سال خدمت خود در ارتش اسراییل و کار در دفتر فرمانده ارتش اسرائیل، دو هزار سند مهم و محرمانه و حتی دستورات فوق محرمانه فرماندهی ارتش اسرائیل را کپی کرده تا در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد.

او پس از پایان سربازی، این اسناد را ابتدا به خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آخرونوت می‌دهد تا از آن استفاده کند، اما آن خبرنگار با وقوف به اهمیت و فوق محرمانه بودن سندها ترجیح می‌دهد که پای خود را وارد ماجرایی چنین عظیم نکند، اما درعین حال این موضوع را با نهادهای امنیتی اسرائیل نیز در میان نمی‌گذارد



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

بر خلاف نظریات پیشین در مورد از بین رفتن نئاندرتال‌ها بر اثر مواجهه با هوش برتر انسان مدرن، دانشمندان دانشگاه آریزونا بر این باورند كه این انسانهای اولیه، خود از هوش بالایی به نسبت زمان خویش برخوردار بوده‌اند كه منجر به انقراض آنها شده است.
هوش و جذابیت زنان نئاندرتال باعث جفت‌گیری اجداد انسان كنونی با آنها شده كه در آخر حكومت بر زمین را به دست گرفته‌اند.
محققان در پی اجرای داده‌ها در مورد حیات انسانی در اروپا و آسیا طی آخرین عصر یخی در یك برنامه رایانه‌یی به این نظریه رسیدند.
نئاندرتال‌ها و انسانهای مدرن برای هزاران سال در این زمان در كنار هم زندگی كرده‌اند تا زمانی كه نئاندرتال‌ها در 30 هزار سال قبل منقرض شدند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

1- شارژ کردن باطري
هميشه قبل از شارژ کردن باطري‌ها، بگذاريد که باطري کاملاً خالي شود اين کار عمر باتري را بيشتر خواهد کرد.
2- پاک کردن رنگ چغندر از دست
اگر دست‌هاي شما از چغندر و يا کلم قرمز، رنگ گرفته است، به سيب‌زميني خام دست‌هايتان را بماليد.
3- تميز نگ داشتن ترازو
براي اينکه ترازوي آشپزخانه هميشه تميز بماند، در هنگام استفاده بر روي کفه ي ترازو، نايلون محافظ بکشيد تا ديگر نيازي به شست وشوي بعدي نباشد.
4- پاک کردن لکه ي ميوه از دست
براي پاک کردن لکّه‌هاي ميوه يا توت سياه از دست‌هايتان، از کمي ماست يا آب ليموترش تازه کمک بگيريد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
پیرمرد ۸۵ ساله‌ای می‌ره پیش دکترش برای چک‌آپ
دکتر در مورد وضعیتش می‌پرسه
پیرمرد با غرور جواب می‌ده: هیچ‌وقت به این خوبی نبودم
تازگی با یه دختر ۲۵ ساله ازدواج کردم و حالا باردار شده
نظرت چیه دکتر؟

دکتر می‌گه: من یه شکارچی رو می‌شناسم که  
یه روز که می‌خواسته بره شکار، از بس عجله داشته
اشتباهی چترش رو به جای تفنگش برمی‌داره و می‌ره توی جنگل
 همین‌طور که می‌رفته جلو، یهو یه پلنگ جلوش ظاهر می‌شه  
شکارچی چتر رو می‌گیره به طرف پلنگ و نشونه می‌گیره
و …. بنگ! پلنگ کشته می‌شه

پیرمرد با حیرت می‌گه: این امکان نداره!
حتما یه نفر دیگه پلنگ رو با تیر زده

دکتر با لبخند می‌گه
منظور منم دقیقا همین بود





تاریخ: جمعه 4 آذر 1390برچسب:داستان کوتاه,پیرمرد,دختر 25 ساله,
ارسال توسط nazanin

این تصویر را خانم ها ببینند!

 



ارسال توسط nazanin

ما يه مشتری داريم تو دفترمون که من خيلي ازش خوشم مياد، يه خانم 82 ساله که بدون عصا راه ميره، يه کم خميده شده ولي خوب رو پاهاي خودشه و هنوزم که هنوزه خودش  رانندگي مي کنه، سالي يک بار هم  مجبوره به خاطر سنش امتحان رانندگي شهر رو بده که مطمئن بشن ميتونه هنوز دقت داشته باشه، امروز اومده بود تو آفيس و داشت کمي از خاطراتش مي گفت، يه کم که گفت من با خنده گفتم شما احتمالا ماه  آگوست به دنيا نيومدين ( من و 2  تا از همکارام آگوستي هستيم ) با خنده گفت چرا، 12 آگوست، تولد منم 12 آگوست هستش (روم نشد بهش بگم فقط  ما مردا مثل چي اين دنيا رو سفت چسبيديم و در هر شرايطي باز هم سعي ميکنيم زندگي کنيم)



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 4 آذر 1390برچسب:جالب,همسر,همخونه,عشق,دوست,دوستی,
ارسال توسط nazanin

یک دختر وبلاگ‌نویس ۲۰ ساله مصری در اعتراض به فشار‌های اسلام‌گرایان علیه زنان و سکولارها، تابوشکنی را به مرحله‌ای برد که از حد انتظار تندروهای مصری فراتر بود؛ جلوی دوربین‌اش لخت شد و عکس‌های‌اش را روی وبلاگ‌اش گذاشت. علیاء ماجدة المهدی، دانشجوی دانشگاه آمریکایی قاهره در وبلاگ خود تصاویر عریان خود را منتشر کرده و گفته است که این اعتراض او برای فقدان آزادی بیان در مصر است. او معتقد است که برهنگی می‌تواند «واقعیت عریان» را به نشان دهد. softestan.com

به گزارش سایت آزادی بیان، علیاء ماجدة المهدی که دانشجوی دانشگاه آمریکایی قاهره است، در وبلاگ خود (یادداشت های یک زن انقلابی) سافتستان دات كام تصاویری عریان از خود در کنار چند نمونه از «هنر عریان» منتشر کرده و گفته است که این اعتراض او برای فقدان آزادی بیان در مصر است. او معتقد است که برهنگی می‌تواند «واقعیت عریان» را به نشان دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
SilentFun The Best Group Join It


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:زن,زنان,قوی,قوی هیکل,
ارسال توسط nazanin
ارسال توسط nazanin

طی دوران جوانی خود، از رابطه ی جنسی سالم و خوبی لذت برده اید، اما اخیراً از رابطه ی جنسی خود با همسرتان دیگر احساس رضایت نمی کنید. با خود فکر میکنید میل جنسیتان کاهش پیدا کرده و از بین رفته است. چرا باید کارهایی که در گذشته برایتان لذت بخش بود، اکنون دردناک باشد؟ چند وقتی است نگران سلامت جنسیتان شده اید.

شما تنها نیستید. زن های بسیاری در بعضی مراحل زندگی دچار مشکلات جنسی می شوند. در طی دوران یائسگی، بیش از نیمی از خانم ها دچار ناتوانی جنسی میشوند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

آميزش جنسي  

سكس مقدماتي از همون جايي شروع مي شه كه عمده كارها، غريزي انجام مي شه و هرچه سكس رو پيشرفته تر بيان مي كنيم ،اعمال ما هم علمي تر مي شه كه قطعا لذت اون براي طرفين آميزش بيشترمي شه

بر اساس كتبي كه سكس رو بصورت علم بررسي كردن ، ما بيست و پنج مدل آميزش جنسي داريم كه زن و مرد قادر به انجام اون هستن.

 نكته جالب اينجاس كه اونچه ما در فيلم هاي اصطلاحا سوپر مي بينيم حد اكثر 5 يا 6 مدل رو انجام مي دن، كه بعضي از اونها هم چندش آوره كه از هيچ زن يا مرد معمولي نمي شه انتظار داشت كه اون كارها رو انجام بده



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

چه کسی موثرتر است، زن یا مرد؟ !!!! ...

 

توماس هیلر ، مدیر اجرایی شرکت بیمه عمر ماساچوست ، میو چوال و همسرش در بزرگراهی بین ایالتی در حال رانندگی بودند که او متوجه شد بنزین اتومبیلش کم است. هیلر به خروجی بعدی پیچید و از بزرگراه خارج شد و خیلی زود یک پمپ بنزین مخروبه که فقط یک پمپ داشت پیدا کرد.او از تنها مسئول آن خواست باک بنزین را پر و روغن اتومبیل را بازرسی کند.سپس



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:زن,مرد,هیتلر,زن و مرد,
ارسال توسط nazanin

 

خوردن چای باعث افزایش میل جنسی زنان می شود

 

 

 

تحقیقات دانشمندان روی 108 زن که بعد از یک رابطه جنسی یک نوشیدنی حاوی کافئین می نوشیدند، نشان داد کافئین فاصله زمانی برقرای رابطه جنسی مجدد را در زنان کوتاه می کند.

 

بر اساس نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه شمال غربی آمریکا، کافئین موجود در چای و قهوه باعث افزایش میل جنسی در زنان می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری بی بی سی، تحقیقات این دانشمندان روی 108 زن که بعد از یک رابطه جنسی یک نوشیدنی حاوی کافئین می نوشیدند، نشان داد کافئین فاصله زمانی برقرای رابطه جنسی مجدد را در زنان کوتاه می کند.

 

دکتر گارسی سرپرست این تحقیق می گوید: اثرات کافئین به دلیل تقویت انرژی در زنان است و میل جنسی تنها در زنانی تقویت می شود که عادت به نوشیدن کافئین ندارند.

 

این دانشمندان معتقدند، نوشیدن مایعات داغ حاوی کافئین، حافظه را تقویت می کند و خطر سرطان را کاهش می دهد ولی می تواند منجر به بیماری های قلبی شود.





ارسال توسط nazanin

 

زنان خبر ساز تاریخ ایران

یوتاب : سردار زن ایرانی که خواهر آریوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشاهی داریوش سوم بوده است . وی درنبرد با اسکندر گجستک همراه آریوبرزن فرماندهی بخشی از ارتش را بر عهده داشته است او در کوههای بختیاری راه را بر اسکندر بست . ولی یک ایرانی راه را به اسکندر نشان داد و او از مسیر دیگری به ایران هجوم آورد . از او به عنوان شاه آتروپاتان ( آذربایجان ) در سالهای ٢٠ قبل از میلاد تا ٢٠ پس از میلاد نیز یادشده است . با اینهمه هم آریوبرزن و هم یوتاب در راه وطن کشته شدند و نامی جاوید از خود برجای گذاشتند .

 

آرتمیز : نخسیتن و تنها زن دریاسالار جهان تا به امروز . او به سال ۴٨٠ پیش از میلاد به مقام دریاسالاری ارتش شاهنشاهی خشیارشا رسید و در نبرد ایران و یونان ارتش شاهنشاهی ایران را از مرزهای دریایی هدایت می کرد . تاریخ نویسان یونان او را در زیبایی – برجستگی و متانت سرآمد همه زنان آن روزگار نامیده اند.آرتمیس نیز درست میباشد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

موجودی بنام زن

زن عشق می كارد و كینه درو می كند... دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر... می تواند تنها یك همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستی .... برای ازدواجش ــ در هر سنی ـ اجازه ولی لازم است و تو هر زمانی بخواهی به لطف قانونگذار میتوانی ازدواج كنی ... در محبسی به نام بكارت زندانی است و تو ... او كتك می خورد و تو محاكمه نمی شوی ... او می زاید و تو برای فرزندش نام انتخاب می كنی...او درد می كشد و تو نگرانی كه كودك دختر نباشد .... او بی خوابی می كشد و تو خواب حوریان بهشتی را می بینی ... او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر .....

دکتر شریعتی





تاریخ: جمعه 19 فروردين 1390برچسب:زنان,زن,زن ایرانی,زنان ایرانی,
ارسال توسط nazanin

 

آیا به حال اصطلاح «حاملگی خارج از رحم» به گوشتان خورده است؟ این اصطلاح ظاهراً عجیب است، اما نام یک اختلال شایع است که از هر 100 مادر یکی را طبیعی در لایه داخلی رحم یعنی اندومتر لانه ‌گزینی می‌کند.هر گاه این لانه ‌گزینی در هر محل دیگری غیر از این مکان صورت گیرد حاملگی نابه‌ جا محسوب می‌شود.این مشکل در هر سنی،از بلوغ تا یائسگی دیده می‌شود اما چهل درصد موارد آن،در زنان 20 تا 29 ساله رخ می‌دهد.

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

در ميان تمام كساني كه به سن ازدواج رسيده اند و دغدغه زندگي مشترك دارند يك سوال مشترك است: چطور مي توانم سر از واقعيت طرف مقابل درآورم و شخصيت واقعي او را بدون نقاب ببينم؟ سوالي كه خيلي ها معتقدند بي جواب است و تا وقتي وارد زندگي نشوند، نمي توانند چهره بي نقاب همسرشان را ببينند. اين البته نظريه اشتباهي نيست اما صد در صد هم نمي توان آن را تاييد كرد.

شما شايد بعد از ده ها سال زندگي با همسرتان باز هم نتوانيد واقعيت وجود او را به طور كامل بشناسيد اما به هر حال مي توانيد قبل از ازدواج برخي از رفتارهاي مهم و كليدي او را تشخيص دهيد و غربال كنيد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
ارسال توسط nazanin

این مطلب، شما را با رایج‌ترین پرسش‌هایی که زنان درباره قاعدگی می‌پرسند، آشنا می‌کند و پاسخ متخصصان زنان و زایمان به این پرسش‌ها را نیز با شما در میان می‌گذارد....

اگرچه بیشتر زنان تصور می‌کنند درباره قاعدگی اطلاعات کافی دارند؛ مواردی هست که خیلی از آنان درباره‌اش بی‌اطلاع‌اند و همیشه ممکن است در این خصوص، اتفاقاتی بیفتد که تاکنون با آن مواجه نشده باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 5 فروردين 1390برچسب:زنان, بدن انسان, مطالب جالب علمی,
ارسال توسط nazanin
ديلي‌تلگراف: نتايج يک تحقيق نشان مي‌دهد زنان، مردان با ظاهر مردانه را مي‌پسندند و چندان به مرداني که بيش از حد به ظاهر خود توجه کرده و خصوصيات زنانه دارند توجه ندارند.
محققان معتقدند زنان افزايش تعداد مردان زن‌نما يا مرداني که ظاهري زنانه دارند را قبول ندارند. زنان اين خصوصيات را يک نقطه ضعف تصور مي‌کنند که نتيجه معکوسي به همراه دارد. در اين مطالعات مشخص شد مرداني که داراي خصوصيات و ويژگي‌هاي مردانه نيستند کمتر مورد توجه قرار گرفته و پذيرفته مي‌شوند. در واقع تسلط و قدرت از ويژگي‌هاي خاص مردانه است و داشتن اين ويژگي‌ها چندان در مورد زنان پذيرفته نيست. همين باورها باعث شده است الگوهاي خاصي از هر جنسيت در ذهن ما شکل بگيرد که انتظارات و قوانين مرتبط با رفتارهاي آنها را با يکديگر متمايز مي‌کند و به عبارت ديگر باعث ظهور بايدها و نبايدها در هر جنس مي‌شود. محققان متوجه شدند به همين دليل مرداني که از اين خصوصيات به دور هستند سخت‌تر مي‌توانند شغل پيدا کنند.




ارسال توسط nazanin

قوه قضاييه شروطي را براي زنان در هنگام ازدواج پيشنهاد داده است . كميسيون حمايت از حقوق زنان و كودكان معاونت توسعه قضايي قوه قضاييه 6 شرط مترقي خواهانه براي ازدواج زنان پيشنهاد داده است.
به گزارش آفتاب در قوانين كنوني ايران، محدوديت هاي بسياري در خصوص حقوق متقابل براي زن و شوهر وجود دارد. بنابراين، اين قوانين در بسياري موارد نمي توانند پاسخگوي نيازها و باورهاي بسياري از افراد و همچنين ساختار و كاركرد تغيير يافته خانواده باشد. لذا تا هنگامي كه قوانين مربوط به تنظيم روابط خانوادگي اصلاح نشده و كاستي هاي آن ها از ميان نرفته است، براي رسيدن به تعادل حقوقي ميان زن و شوهر در چارچوب خانواده، بايد دنبال راه كارهاي ديگري بود. يكي از مهمترين اين راه كارها، استفاده از شرط در حين عقد ازدواج است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

چـرا خـانـم هـا تـصـور مـی کـنـند تـوانایی اش را ندارند؛ آیا میـدانید که تمام خانم ها قادر به رسیـدن به این مرحله می باشند؟ بله؛ حقیقت دارد! شاید در مورد انزال خانمـها چـیـزهایی شنیده باشید و یا مانند خیلی از افراد، اصلاً بـه هیچ وجه با آن آشنا نباشید.

این امر نه تنها درمورد خانمها صحت دارد، بلکه امری است که همه خانم ها می توانند به آن دست پیدا کنند. رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است.

تمام خانم ها می توانند به آسانی بیاموزند که چگونه می توانند به اوج لذت برسند و انزال در آنها صورت پذیرد؛ البته پیرامون این مطلب تصورات اشتباه بسیار زیادی وجود دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد