دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

برد پیت و آنجلینا جولی سرانجام در یک مراسم خصوصی در کلیسای کوچکی در فرانسه واقع در زمین های ملک ییلاقی شان به نام میروال ازدواج کردند.

 به گزارش پرشین وی در این مراسم که روز شنبه برگزار شد تنها 22 نفر از جمله شش فرزندشان و خود برد 50 ساله و آنجلینا 39 ساله حضور داشتند. به گفته یک منبع به وب سایت خبری E، این بازیگر مشهور هالیوودی با یک لباس عروس سفید سنتی ساده و بلند از جنس ابریشم و تور در کلیسا حاضر شد.

ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی و جزئیات مراسمشان

برد پیت هنگام شرکت در عکسبرداری برای جدیدترین فیلمش حلقه ازدواج در دستش دیده شد



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط nazanin

آرایش یک تیغ دو لبه است، اگر از آن درست استفاده کنید جوان و شاداب به نظر می‌رسید و اگر بد، به راحتی چند سال به سن‌تان اضافه خواهد کرد. آیا آرایش شما برای‌تان مناسب است یا چهره شما را نسبت به سن‌تان پیرتر نشان می‌دهد؟

در اینجا به ۱۰ اشتباهی که چهره شما را پیر تر نشان می‌دهد اشاره می‌کنیم تا میانبری برای انتخاب رنگ آرایش شما شود و چهره‌ جوان و سرزنده‌تری داشته باشید.

اشتباه شماره ۱:

استفاده زیاد یا عدم استفاده از کرم پودر

ممکن است فکر کنید هرچه پیرتر می‌شوید باید بیشتر آرایش کنید تا جوان‌تر به نظر برسید ولی عکس این مطلب صحیح است. البته اگر فقط یک آیتم باشد که باید حتما از آن استفاده کنید همان کرم پودر است. کرم پودر باعث می‌شود که چین و چروک‌ها و روزنه‌های پوست مخفی شوند. البته استفاده از کرم پودر با ضخامت زیاد باعث می‌شود که خط و خطوطی روی صورت ایجاد شود و درخشندگی پوست را کم کند. فقط در قسمت‌هایی که لازم است از آن استفاده کنید تا رنگ شفاف صورت حفظ شود. لازم نیست تا هر سانتی‌متر از پوست را با آن بپوشانید. هنگام خرید کرم پودر از تهیه محصولاتی که روی آنها واژه‌های “Matte” به معنی مات، “Velvet” یعنی نرم و “long wearing” به معنی ماندگاری بالا پرهیز کنید. برای پوست‌های چرب بهتر است از نمونه‌های پودری استفاده کنید و برای پوست‌های خشک نوع کِرِمی پیشنهاد می‌شود. روی پوست‌های خشک معمولا کرم پودر به صورت تکه تکه به نظر می‌رسد و تغییر رنگ را بیشتر نشان می‌دهد، اگر پوست خشکی دارید سعی کنید قبل از آرایش ابتداصورت تان را شسته و از مرطوب کننده استفاده کنید تا کرم پودر روی صورت‌تان لایه لایه نشود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:حفظ جوانی , جوان ماندن,
ارسال توسط nazanin