دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

عکس های بسیار جالب از  دندانپزشکی حیوانات

 

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:تصاویر عجیب و فوق العاده,
ارسال توسط nazanin

جزایر رویایی مالدیو ،قطعه ای از بهشت گمشده

عكس هایی بسیار زیبا و رویایی از مجموعه جزایر مالدیو


مالدیو قطعه ای از بهشت گمشده

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:تصاویر عجیب و فوق العاده,
ارسال توسط nazanin

-یادمون باشه که؛ خدا همیشه هست.

-یادمون باشه که؛ کسی که زیر سایه دیگری راه میره، خودش سایه‌ای نداره.

-یادمون باشه که؛ هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را.

-یادمون باشه که؛ زخم نیست آنچه که درد دارد، عفونته.

-یادمون باشه که؛ در حرکت همیشه افق‌های تازه هست.

-یادمون باشه که؛ دست به کاری نزنیم که نتوانیم آن را برای دیگران تعریف کنیم.

-یادمون باشه که؛ اونایی که دوستشون داریم می‌تونند دوستمون نداشته باشند.

-یادمون باشه که؛ حرف‌های کهنه از دل کهنه میاد، پس دلی نو بخریم.

-یادمون باشه که؛ فرار، راه به دخمه‌ای می‌بره برای پنهان شدن، نه آزادی.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

-دوتا سگ می خواستن با هم ازدواج کنن عروس موقع بله گفتن میگه : اجازه پدر سگم , مادرسگم , برادرهای توله سگم و خود تخم سگم واق واق 


-کره خره از مامانش پرسید:من چطور به دنیا اومدم؟مامانش گفت:بابای خرت خر شد, عاشقه منه ماده خر شد, منه خرهم خر شدم, عاشقه اون نره خر شدم, این طوری شد که خر تو خر شدو, کره خری به در شد



-روباه به زاغ گفت : به به چه سری، چه باسنی، عجب سینه ای، زاغ گفت: غلط زیادی نکن. اون موقع که گولم زدی کلاس سوم دبستان بودم الان شوهر دارم



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

تستی که در زیر ملاحظه مینمایید یکی از بین المللی ترین تست های روانشناسی در 2 سال اخیر بوده که در بسیاری از کشورها از جمله امریکا وکانادا با استقبال ویژه ای مواجه شده است ...




اگـر مـایـلید اطلاعات بیشتری درباره شخصیت خودتان و خصوصیاتی كه باعث مـی‌شوند دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، پیدا كنید به تست زیر با دقت و در كمال صداقت پاسخ دهید.


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

چنین گفت زرتشت اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن اگر کسی را دوست داری خردش نکن اگر دستی را گرفتی رهایش نکن مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکند. سپندرمذگان مبارک

 


 

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin

یادداشتی از نلسون ماندلا :

من باور دارم ...
که دعوا و جرّ و بحث دو نفر با هم به معنى اين که آن‌ها همديگر را دوست ندارند نيست.
و دعوا نکردن دو نفر با هم نيز به معنى اين که آن‌ها همديگر را دوست دارند نمى‌باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

یه روز یه ایرانیه بود که ترک بود ، یا نه ! راستشو بخواین آذری بود .
مثل خواهر و برادر ما بود . اسمش ستارخان بود . یا شاید هم باقر خان بود .

هر چی بود و هر کی بود خیلی شجاع بود ، خیلی حمیت داشت ، خیلی نترس بود ، یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد .

 جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه آزادی وطن و مشروطیت شد . برای من و تو ، برای ایران من و تو ، برای اینکه من وتو و فرزندان من و تو در این مملکت ، آزاد زندگی کنند فداکاری کرد . برای من و توفداکاری کرد .

یه روز یه ایرانیه بود ، یه رشتی ، آره ، یه روز یه رشتیه بود ، اتفاقاً آخوند هم بود . اسمش میرزا کوچک خان بود . میرزا کوچک هم برای عنان انداختن بر گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد .

برای اینکه کسی در این مملکت ادعای خدایی نکند مبارزه کرد . اینقدر مبارزه کرد تا جونش رو فدای ایران من و تو کرد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

1: قویترین قسمت بدن شما آرنجتان  میباشد. در صورتیکه به اندازه کافی به شخصی نزدیک هستید که بتوانید از آرنجتان استفاده نمایید، این کار را انجام دهید .

 

2: در صورتیکه دزدی از شما کیف پولتان را خواست، آن را به او تحویل ندهید. کیف را به سمتی دور از خود پرتاب کنید. ممکن است این شانس وجود داشته باشد که دزد به کیف شما بیش از خود شما علاقه نشان دهد و به سمت کیف برود در این لحظه شما مانند دیوانگان در جهتی دیگر بدوید .

 

3: در صورتیکه شما را داخل صندوق ماشین انداخته اند چراغ های عقب را در آورید و دستتان را از سوراخ بیرون برده، دیوانه وار آن را تکان دهید. راننده شما را نمیبیند، اما سایرین میبینند. این کار جان افرادی را نجات داده است .



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

فوری - تنظیمات فیس بوک

توجه - توجه > فيسبوک به سيستم آدرس يا همان مکان ياب جی پی اس و گوگل مپس (نقشه ماهواره اي گوگل) وصل شده و شما تا درب منزل قابل شناسايی هستيد. برای از کار انداختن اين امکان (مشکل) آموزش  زير رو دنبال کنيد و اين موضوع را به اطلاع دوستان برسانيد.
برای از کار انداختن اين امکان از پرفايل شخصی به ترتيب آموزش زير را دنبال کنيد 
How To disconnect GPS Tracking System from yourFacebookProfile :
1 - Account
2 - Privacy Setting
3 - Customize settings
4 - Things others share ==> Friends can check me in to Places
5 - Edit setting
6 - Disable + Okay




تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin

 

پس کی راحت می شیم؟




ارسال توسط nazanin

 

چند وقتی بود در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان معروف، بیماران یک تخت بخصوص در حدود ساعت ۱۱ صبح روزهای یکشنبه جان می سپردند و این موضوع ربطی به نوع بیماری و شدت وضعف مرض آنان نداشت.


این مسئله باعث شگفتی پزشکان آن بخش شده بود به طوری که بعضی آن را با مسائل ماورای طبیعی و بعضی دیگر با خرافات و ارواح و اجنه و موارد دیگر در ارتباط می دانستند.

 

کسی قادر به حل این مسئله نبود که چرا بیمار آن تخت درست در ساعت ۱۱صبح روزهای یکشنبه می میرد.

 

 

ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

یک عکاس نجومی یونانی به مدت ۲۴ ساعت از آسمان منطقه‌ای در نزدیکی آتن عکس گرفت و با کنار هم قرار دادن این تصاویر با کمک رایانه، تصویر کروی پانورامایی را از تغییرات آسمان در یک شبانه‌روز تهیه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از لارپوبلیکا، کریس کوتسیوپلوس، عکاس نجومی یونانی این تصویر شگفت‌انگیز کروی پانوراما را از دماغه سوینو واقع در ۱۰۰ کیلومتری جنوب‌غربی آتن، پایتخت یونان گرفته است. این تصویر کروی پانوراما در طول ۲۴ ساعت گرفته شده و در مجموع حاصل ترکیب ۳۵ تصویر از خورشید و ۲۵ تصویر از مناظر است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

دسته بندی زیبای انسانها از دید دکتر شریعتی
دکتر شریعتی انسان ها را به چهار گروه زیر دسته بندی کرده است:

دسته اول آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم نیستند. عمده آدم‌ها حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آن‌هاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.

دسته دوم آنانی که وقتی هستند نیستند، وقتی که نیستند هم نیستند. مردگانی متحرک در جهان. خود فروختگانی که هویت شان را به ازای چیزی فانی واگذاشته‌اند. بی‌شخصیت‌اند و بی‌اعتبار. هرگز به چشم نمی‌آیند. مرده و زنده‌شان یکی است.

دسته سوم آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم هستند. آدم‌های معتبر و با شخصیت. کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثیرشان را می‌گذارند. کسانی که همواره به خاطر ما می‌مانند. دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم.




ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

چهره صورت زنان در کشورهای مختلف

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:تصاویر عجیب و فوق العاده, زنان,
ارسال توسط nazanin
 اگر یک قورباغه را بردارید وداخل یک ظرف آب جوش بیندازید قورباغه چه کار می کند؟ بیرون می پرد! درواقع قورباغه فورا به این نتیجه می رسد که لذتی در کار نیست وباید برود! حالا اگر همین قورباغه را بردارید وداخل یک ظرف آب سرد بیندازید وبعد ظرف را روی اجاق بگذارید وبه تدریج به آن حرارت بدهید قورباغه چه کار می کند؟ استراحت میکند...چند دقیقه بعد به خودش می گوید: ظاهرا آب گرم شده است وتا چشم به هم بزنید یک قورباغه آب پز آماده است

ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

لمون پرس- این عکس‌های دردناک در یکی از مناطق آفریقا گرفته شده که ساکنان آن از گرسنگی و قحطی رنج می برند. آنها مجبورند هر چیزی را که می‌یابند بخورند، مثل جسد حیواناتی که مرده‌اند و یا شکار شده‌اند.
این عکس‌ها ده‌ها تن از گرسنگان آفریقایی را نشان می‌دهد که فیل کاملی را می‌خورند. آنها در ابتدا پوست حیوان را کندند، سپس گوشتش را تکه‌تکه کرده و قسمتی از آن را برمی دارند.

 

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

روزی مدیر یكی از شركت های بزرگ در حالیكه به سمت دفتر كارش می رفت چشمش به جوانی افتاد كه در راهرو ایستاده بود و به اطراف خود نگاه میكرد.

جلو رفت و از او پرسید: شما ماهانه چقدر حقوق دریافت می‌كنی؟

جوان با تعجب جواب داد:ماهی 2000 دلار.

مدیر با نگاهی آشفته دست به جیب شد و از كیف پول خود 6000 دلار را در آورده و به جوان داد و به او گفت: این حقوق سه ماه تو، برو و دیگر اینجا پیدایت نشود، تو اخراجی !

ما به كارمندان خود حقوق می‌دهیم كه كار كنند نه اینكه یكجا بایستند و بیكار به اطراف نگاه كنند.

جوان با خوشحالی از جا جهید و به سرعت دور شد. مدیر از كارمند دیگری كه در نزدیكیش بود پرسید: آن جوان كارمند كدام قسمت بود؟

كارمند با تعجب از رفتار مدیر خود به او جواب داد: او پیك پیتزا فروشی بود كه برای كاركنان پیتزا آورده بود




ارسال توسط nazanin

مردی به استخدام یك شركت بزرگ درآمد. در اولین روز كار خود، با كافه تریا تماس گرفت و فریاد زد:یك فنجان قهوه برای من بیاورید.

صدایی از آن طرف پاسخ داد: شماره داخلی را اشتباه گرفته ای. می دانی تو با كی داری حرف می ‌زنی؟

كارمند تازه وارد گفت: نه

صدای آن طرف گفت: من مدیر اجرایی شركت هستم، احمق.

مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت: و تو میدانی با كی حرف میزنی، بیچاره؟

مدیر اجرایی گفت: نه

كارمند تازه وارد گفت: خوبه و سریع گوشی را گذاشت.




تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin

 


در یک غروب پنج شنبه پیرمرد موسفیدی در حالی که دختر جوان و زیبایی بازو به بازویش او را همراهی می کرد وارد یک جواهر فروشی شدند و به جواهر فروش گفت 
یک انگشتر مخصوص برای دوست دخترم می خواهم مرد جواهرفروش به اطرافش نگاه کرد و انگشتر فوق العاده گرانی و زیبایی که ارزش آن 3 ملیون دلار بود را به پیرمرد و دختر جوان نشان داد.چشمان دختر جوان برقی زد تمام بدنش از شدت هیجان به لرزه افتاد.
پیرمرد در حال دیدن انگشتر به مرد جواهرفروش گفت : خب ، ما این رو برمیداریم. جواهرفروش با احترام پرسید که پول اونو چطور پرداخت می کنید؟
پیرمرد گفت : با چک ، ولی خب من میدونم که شما باید مطمئن بشید که تو حسابم پول هست یا نه بنابراین من این چک رو الان می نویسم و شما می تونید روز دوشنبه که بانکها باز می شه ، به بانک من تلفن بزنید و تایید اونو بگیرید و بعد از ظهر اون روز همون روز من انگشتر رو از شما می گیرم.
.
.
.

صبح دوشنبه مرد جواهر فروش در حالی که به شدت ناراحت بود به پیرمرد تلفن زد و با عصبانیت به پیرمرد گفت : من الان حسابتون رو چک کردم اصلا نمی تونم تصور کنم که توی حسبابتون حتی یک ریال هم نیست!!!

پیرمرد جواب میده : متوجه هستم چی میگید ، ولی در عوضش می تونی تصور کنی که من تو این دو سه روز چه کیفی کردم واقعا که بهترین روزای عمرم بود




تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin