دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

 

هرروز،  تعدادی دختر و زن جوان این جمله را می شنوند: «متاسفم، در سینه شما توده ای دیده شده كه باید مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد...» این جمله درواقع زنگ خطر ابتلا به بیماری سرطان را به صدا درمی آورد. به هرحال سرطان سینه از شایع ترین سرطان ها در جهان است و هرساله مقدار بسیار زیادی از زنان جهان به علت ابتلا به این بیماری فوت می كنند. در هرسال در آمریكای شمالی حدود 185 هزار مورد جدید از سرطان سینه گزارش می شود و سالانه هم حدود 40 هزار نفر به علت ابتلا به این بیماری فوت می كنند. به رغم پیشرفت های جدید تكنولوژیك و ابداع روش های جدید در جراحی و شیمی درمانی، هنوز این بیماری سخت و خطرناك جلوه می كند و برای همین است كه باید برای یافتن راه هایی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری تلاش بیشتری كرد. در این مطلب به راه های بسیار ساده ای كه می توانند مانع از بروز این سرطان شوند و نقش پیشگیری از این بیماری را دارند، اشاره می كنیم.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

این محصول دارای شماره مجوز 1080883 و 9786005096729: ISBN میباشد

موكن Tweeze

برداشتن دقیق مو

آیا استفاده از موچین های قدیمی شما را خسته كرده است؟

آیا برداشتن ابرو و موهای زائد به روش های قدیمی

 شما را خسته كننده كرده است؟

ما این مشكل را برای شما حل كرده ایم.

دقت زیر دستان شماست

تكه های قابل شستشو

قطعات منحصر بفرد بمنظور انطباق با

خطوط صورت و بدن شما

با دقت و ایمنی بالا هر موئی را بر می دارید

با موچین های قدیمی و روش های اصلاح قدیمی خداحافظی كنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

كرم ضد جوش 4 کاره

كرم VALENSEY

درمان جوشهای ریز و بدخیم

اثر روشن كنندگي در كوتاه ترين زمان ممكن

از بین برنده لک و جای جوش

حذف چین و چروکهای ظریف پوست

ساخت کشور تایلند

محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست

كرم ضد جوش 4 کاره والنسي حاوي عصاره ویتامین C ،

 AHA(آنتی هندروکسی اسید) و ويتامين E روغن گیاه چای می باشد

لایه فوقانی مرده پوست را برداشته و باعث رشد

 یک لایه صاف و یک رنگ از پوست جدید می گردد



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد. برخی پزشکان آمیزش جنسی را در 4 هفته آخر بارداری ممنوع می کنند، ولی همه پزشکان با این نظر موافق نیستند.

معمولاً زوجین می توانند فعالیت جنسی قبلی خود را ادامه دهند. البته اگر در معرض زایمان زودرس باشید یا به تشخیص پزشك خود دچار حاملگی پرخطر باشید بهتر است از نزدیكی خودداری نمایید.

آیا آمیزش جنسی در دوران بارداری به جنین آسیب می رساند ؟

معمولا زوج ها می خواهند بدانند که آیا فعالیت جنسی به جنین صدمه می رساند یا خیر. آمیزش جنسی و انزال، هیچ یک در بارداری عادی خطری برای مادر وجنین نخواهد داشت. جنین در محفظه عضلانی رحم و درون یك كیسه محافظ به نام کیسه آمنیوتیک قرار دارد. این كیسه حاوی مایعی به نام مایع آمنیوتیک است كه جنین را در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می كند.به علاوه یک پوشش مخاطی ضخیم دهانه رحم را می پوشاند كه مانع از انتقال عفونت نیز می شود.با این حال اگر هنوز نگرانید و پرسشی در این باره دارید، می توانید نظر پزشک خود را در این زمینه جویا شوید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

حشره كش برقی RIDDEX

یك وسیله استثنایی كه ساختمان رو برای

جانورای موزی تبدیل به یك فضای آزار دهنده می كنه !!!

آیا از دست حشرات موزی داخل منزل عاصی شده اید !!!

آیا پشه ها، در شب ها امان شما را بریده اند ؟!!!

دیگه لازم نیست غریبه ها را بیارید

كه در گوشه و كنار زندگیتون تا محل كارتون سمع بپاشند

RIDDEX وسیله ای در عرصه نبرد با موجودات موزی انقلابی به پا كرده !!!

فقط كافی اونو به پریز برق بزنید ...

مناسب برای پاكسازی منزلتان از تمام جانوران و حشرات موزی و مزاحم

برای همیشه از شر موش، سوسك، مورچه و عنكبوت در منزل خود راحت شوید

بوی بد و غیر قابل تحمل اسپری ها را فراموش كنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

مانتو گلاره

با طراحی شكیل ایرانی و سنتی برای تابستان امسال

بانوان ایرانی ، اصالت و هویت ایرانی خود را حفظ كنید !

 طراحی شده ویژه سال جدید به همراه رنگ های مد سال

 هدیه ای مناسب برای خانم های شیك پوش و مشكل پسند

 با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز

و كیفیت دوخت بی نظیر

 اولین كسی باشید كه مانتو تابستانه گلاره را می‎پوشید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

اسرار ارضاي خانمها - خانم ها، خوشحال باشيد كه در عصر حاضر زندگي مي كنيد، چرا كه با نگاهي به گذشته، حدود 100 يا 50 سال پيش، نه تنها به مسئله ارضاي جنسي زن اهميّتي نمي دادند، بلكه محققين و دانشمندان نيز در اين مورد به وضوح نظريه قطعي نداشتند! و در نگاه آنها، تنها مردها نقشي حياتي در توليد مثل ايفاء مي كردند.

البته با وجود اهميّت به ارضاي جنسي زنان در قرن حاضر، باز هم در مورد برخي خانم ها، زمان و چگونگي ارضاي آنها شفاف نيست و نياز به بررسي بيشتر دارد. طبق آخرين آمار، حدود 20% خانم ها اصلاً ارضاء نمي شوند، شايد با اين آمار فكر كنيد كه خوشبختانه 80% آنها به درجه ارضاي جنسي مي رسند، امّا متأسفانه در همين بين هم بخش عمده اي از آنها، با خود ارضايي به اين درجه مي رسند نه رابطه جنسي واقعي!



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

معجزه حفظ قرآن كریم

جامع ترین نرم افزار حفظ و مرور قرآن كریم

جعبه لایتنر قرآنی

آموزش كامل حفظ قرآن و تقویت حافظه تصویری

آزمون های تستی و طبقه بندی شده قرآنی

ترتیل كامل كل قرآن به همراه ترجمه

هدیه ای بسیار ارزشمند و معنوی

گنیجنه ای بی نظیر در قالب لوح فشرده

پكیج اورجینال و شكیل و قابل استفاده در كامپیوتر



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

رمز بهتر بوسیدن

بوسه و نوازش لازمه یك عشق گرم و آتشین است وگرنه هم آغوشی را آدم میتواند با هر كسی داشته باشد بدون آنكه واقعا عاشق طرف باشد ( این امر بخصوص در مورد مردان صدق میكند ).

 

خیلیها با بوسیدن اصلا رابطه خوبی ندارند و یا حتی نمیدانند كه چگونه باید طرف خودشان را ببوسند و در هم آغوشی خود با یك نفر دیگر اصلا بوسیدن و نوازش كردن را فراموش میكنند( یا كنار میگذارند .)

 

دو انسان زمانی بوسه ، آنهم از نوع داغ و آتشین آن ، با هم رد و بدل میكنند كه به هم احساس عمیق دارند.بوسیدن فرزند توسط والدین ، یا بوسیدن دوستان معمولی ، بوسه نیست ، بلكه برای نشان دادن احساس دوستی و محبت بدون آنكه ربطی به رابطه جنسی داشته باشد . بوسه تنها بین دو عاشق ، كه به هم احساس عمیق دارند ، رد و بدل میشود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است
در فرهنگ ایرانی دو تعریف برای دوران نامزدی وجود دارد. برخی از خانواده ها دوران بین بله برون و عقدکنان را دوران نامزدی می نامند. اما اغلب خانواده های ایرانی دوران بین عقدکنان و عروسی را به این نام می خوانند. حد و حدود روابط جنسی از نگاه شرع، قانون و جامعه، در هریک از این موقعیت ها متفاوت است.
نامزدی بدون جاری شدن صیغه عقد دائم

همانطور که می دانید بعد از طی مراحل خواستگاری و برگزاری مراسم بله برون که دختر و پسر اصطلاحا شیرینی خورده ی هم محسوب می شوند، انگشتر نشان از طرف خانواده داماد به دختر داده می شود تا نشان کرده پسر شود. در برخی از خانواده های مدرن و امروزی (نه همه ی خانواده ها) دوران نامزدی از همان موقع شروع می شود. این خانواده ها فاصله بین بله بران و عقد کنان را طولانی تر می کنند تا دختر و پسر باز هم بیشتر و راحت تر معاشرت کنند و با خلق و خوی یکدیگر بیشتر ازگذشته آشنا شوند و چنانچه هنوز مایل به ازدواج باهم بودند، به خانواده ها اطلاع دهند که مقدمات عقد را فراهم کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

مردم معمولاً از کاندوم شکایت می کنند. می گویند با آن راحت نیستند، میل جنسیشان را کمتر می کند و صمیمیت رابطه  جنسیشان را هم از بین می برد. خیلی ها هم فکر می کنند اگر همسرشان از آنها بخواهد که از کاندوم استفاده کنند یعنی به آنها اعتماد ندارد. اگر همسر شما هم برای خودداری از استفاده از کاندوم، این بهانه ها را آورد، باید بدانید که تنها نیستید.

اما باید بدانید که استفاده از کاندوم حین رابطه جنسی به طور قابل توجهی احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی را کاهش داده و از بروز بارداری نیز جلوگیری به عمل می آورد. به همین دلیل اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم نبود، ارزشش را دارد که راهی برای راضی کردن او پیدا کنید.

راهکارهایی که در زیر به آن اشاره می کنیم، می تواند در این زمینه کمکتان کند:

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

موضوعی که خیلی بر سر آن بحث است این است که آیا زنان تظاهر به ارضاء شدن در رابطه ی جنسی می کنند یا اینکه واقعا ارضاء می شوند.رمان ها و فيلم هاي رمانتيك اغلب زن را در رابطه ی جنسی به گونه ای توصیف می کنند که بدون هیچ گونه لمس شدن ناحیه ی تناسلی و تنها با دخول کاملا ارضاء شده باشد.

 

مطالعه ای در ایالات متحده صورت گرفت که هشتاد و چهار درصد مردان می گویند که همسرشان در طول رابطه ی جنسی ارضاء می شود در حالی که تنها شصت و چهار درصد زنان می گویند که تا حدی در رابطه ارضاء می شوند.ارضاء شدن و رسیدن به اوج لذت جنسی آنچه که در ذهن زن می گذرد، می باشد و بر بخش های مختلف ذهن او که مسئول احساسات مختلف او هستند، تاثیر می گذارد.





ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

جدیـدترین مـدل های مانتـو بـهاره سـال ۹۲

KamyaB.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

ساعت بدون عقربه ديزل

براي اولين بار در ايران همراه با بسته بندي شيك و زيبا

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

ظرافت بي نظير و استثنايي

اگر به دنبال بهترين ها هستي ...

ارائه اي مدرن و بي نظير از كمپاني محبوب ديزل

نهايت زيبايي و ظرافت در كنار كيفيتي استثنايي و ماندگار

محصولي كه بازار ساعت مچي را در دنيا متحول كرد

حيرت همگان را بر انگيزيد ...

همان چيزي كه مدت ها به دنبالش بوديد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

واکنش امام جمعه رفسنجان به بستری شدن ۳۵۰ نفر به دلیل الکل مسموم

Alkol[Www.KamYab.Ir]

 

در پی مسمومیت بیش از ۳۴۸ تن بر اثر مصرف الکل متانول در رفسنجان امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه احتمال می‌دهیم برای کم فروغ کردن ارزش‌های والای انسانی این شهرستان و بحث انتخابات عده‌ای نابخرادانه اقدام به توزیع نوشیدنی‌های سمی در این شهر کرد‌ه‌اند، گفت: هیچ چیز نمی‌تواند ذره‌ای از ارزش‌های والای این شهر و مردمانش بکاهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین “عباس رمضانی‌نژاد” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درخصوص مسمومیت ۳۴۸ نفر از جوانان رفسنجانی بر اثر مصرف متانول اظهار کرد: بر اساس آنچه که مرکز فوریت‌های پزشکی و شورای تامین و دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده است، این حادثه به علت مصرف نوشیدنی‌های نیروزا رخ داده است.

وی افزود: طبق آمار، ۳۴۸ نفر در این رابطه دچار مسمومیت شده‌اند که شش نفر آنها فوت کرده‌اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

استتار عجیب و استثنایی جانوران (14 عکس)



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

موزه پزشکی هراس آور در بانکوک (13 عکس)

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

sorakh 2 سوراخ ترین مرد و سوراخ ترین زن جهـان + تصویر

به گزارش بکس ایران سوراخ ترین مرد دنیا رولف با چولز نام دارد، رولف از دورتموند آلمان به تازگی با ۴۵۳ سوراخ توانست نام خود را وارد گینس کند و به قول خودش با عنوان سوراخ ترین مرد جهان جاودانه شود.

 

وی با ۵۲ سال سن، یک متخصص کامپیوتر است. رولف از ۱۱ سال پیش سوراخ کردن خود را شروع کرد و تا به حال به ۴۵۳ سوراخ دست یافته البته او به ما قول داده به سوراخی زاسیون ادامه دهد تا یک آبکش واقعی شود. رولف دارای ۹۴ سوراخ در اطراف لب، ۲۵ سوراخ در ابروها، ۸ سوراخ در بینی و ۲۷۸ سوراخ عظیم در ناحیه دستگاه تناسلی خود است.

اما خوب آقای رولف با چولز فقط توانسته عنوان سوراخ ترین مرد جهان را از آن خود کند ولی اگر بخواهد سوراخ ترین فرد دنیا شود باید بیش از ۷۰۰۰ بار خودش را سوراخ کند تا بتواند رقیب اصلی خود یعنی خانم دیوید سون را شکست دهد و به چیزی که می خواهد برسد.

sorakh سوراخ ترین مرد و سوراخ ترین زن جهـان + تصویر




تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

 

عکس زیباترین زن دنیا

 

زیباترین زن جهان از نظر دانشمندان

عکس زیباترین زن دنیا بدون آرایش و عمل زیبایی

زیباترین زن دنیا, عکس زیباترین زن, عکس زیباترین زن دنیا, بدون آرایش

این زن زیباترین زن دنیا شناخته شد . این خانم بدون استفاده از وسایل آرایشی و تناسب بین اندام های صورتش باعث شد این لقب را به خود اختصاص دهد.
دانشمندان می گویند که فلورنس کولگایت ۱۸ ساله می تواند زیباترین زن دنیا باشد بطوری که معدل مسافت بین دو گوش او با مسافت بین مردمک هردوچشم او یک نتیجه نمونه علمی  است همچنین مسافت بین دو چشم او به دهانش کمتر از ۱/۳ مسافت  موهایش تا چانه اش است و این یک معیار نمونه دیگری می باشد.

کولگایت زیباترین صورت طبیعی  بدون آرایش و بدون عمل زیبایی انتخاب شده بود و این مسابقه عنوانش زیبایی طبیعی از برنامه اورین در تلویزیون ای تی اف انگلیس بود.




تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
یک زن کره ای که معتاد به جراحی پلاستیک است پس از آنکه پزشکان از تزریق سیلیکون بیشتر به او اجتناب کردند، خودش روغن خوراک پزی به صورتش تزریق کرد.

 

یک زن کره ای که معتاد به جراحی پلاستیک است پس از آنکه پزشکان از تزریق سیلیکون بیشتر به او اجتناب کردند، خودش روغن خوراک پزی به صورتش تزریق کرد.

به گزارش پرشین وی هانگ میوکو که قبلا مدل بوده است اکنون به دلیل این درمان زیبایی خاص برای همیشه از شکل طبیعی خارج شده است. بعد از تزریق تمام بطری سیلیکون از بازار سیاه ، هانگ از روغن خوراک پزی استفاده کرده و پس از آن صورتش به شدت متورم و زخم دار شد.

 

زنی که روغن خوراک پزی به صورتش تزریق کرد +عکس



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

آیا به نظر خودتان لیاقت و شایستگی بهره مندی از چیزهای بهتری را داشته اید، اما اینطور نشده است؟ باید بدانید که شما تنها نیستید.

بسیاری از افراد به این وضعیت پی می برند که زندگی شان آنطور که می خواهند پیش نمی رود. آنها درمی یابند که می توانند کارهایی را که دوست دارند، انجام دهند و از زندگی تا حد ممکن لذت ببرند. شما هم می توانید اینگونه باشید. اکنون به هفت اشتباهی که در زیر آمده توجه کنید.

هفت اشتباه که زندگی شما را به جهنم تبدیل می کند!



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

ما همان افکارمان هستیم، اگر نتوانیم افکارمان را تغییر دهیم نمی توانیم هیچ تغییر دیگری ایجاد کنیم. شما قطاری از افکار دارید که هنگام تنهایی، سکوت و زمانی که غرق در افکارتان هستید سوار آن می شوید. ارزشی که برای خودتان قایل هستید و شادی هایی که در زندگی دارید همه بستگی به جهتی دارند که قطار به آن سو در حرکت است.

اگر واقعا می خواهید در زندگیتان تغییری ایجاد کنید باید ابتدا ذهن و افکارتان را تغییر دهید و آن را از هر نوع تفکر آزاردهنده ای که شما را به عقب می راند پاک کنید. در این مطلب جملاتی گردآوری شده که به شما کمک می کنند بتوانید ذهنتان را آزاد کرده و تغییرات دلخواهیتان را در زندگی ایجاد کنید.
 

جملاتی که به ذهنتان آرامش می بخشند


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

خيلي‌ها اعتقاد دارند كه عشق فقط يك افسانه است و در دنيايي كه به‌قول آدم‌هاي پر‌مشغله، حتي وقت كافي براي انجام كارهاي ضروري و شخصي وجود ندارد، آيا هنوز مي‌شود كساني را پيدا كرد كه عاشق باشند؟ وقتي به كسي علاقه داري حتما دوست داري او هم مثل شما همان حس را داشته باشد اما گاهي با همه علاقه و اشتياقي كه به همسر زندگي‌ات داري متوجه مي‌شوي آن طرف سكه خيلي خوشايند شما نيست. نه تنها او را به سمت خودت جذب نمي‌كني بلكه از ميزان عشق و علاقه او نسبت به‌خودت آگاهي نداري اما نترس چون اگر واقعا تصميم بگيري كه دوباره همراه زندگي‌ات را عاشق خودت كني، مي‌تواني اين كار را انجام دهي. در همين لحظه همه مشكلات ارتباطت را فراموش كن و با تمركز، كارهايي كه برايت مي‌گوييم را انجام بده. معطل نكن!




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

خوب يا بد، درست يا غلط، اين روزها صادرات سريال براي كشور تركيه تجارت سودآوري شده است كه در كنار صنعت توريسم درآمد هنگفتي براي‌شان دارد. تا آنجا كه وقتي تحريف تاريخ در يك سريال به ظاهر تاريخي، ديگ تعصب سياستمداران ترك را به جوش مي‌آورد و به ادامه ساخت و پخش آن اعتراض مي‌كنند، حساب و كتاب سودآوري فروش سريال باعث مي‌شود كوتاه بيايند و همه‌چيز به قوت خودش باقي بماند. اين وسط احتمالا دوبله‌ سريال‌ها هم براي عده ديگري نان و آب شده است و خلاصه اگر پر شدن اوقات فراغت مردم را هم اضافه كنيم بايد بگوييم همه‌اش سود است، اما تماشاي اين سريال‌ها با سوژه‌هاي مشابه و يكي پس از ديگري قرار است چه تاثيري بر فرهنگ جامعه ما داشته باشد؟ آيا اين سناريو همين‌قدر ساده است كه به نظر مي‌رسد؟
 


 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

اخیراً پارچه های گلدار با رنگ و طرح های شاد بسیار مد شده اند و البته زیبا هم هستند. مخصوصاً برای فصل بهار می توانید از این پارچه های رومبلی زیبا استفاده کنید و گل های مصنوعی یا طبیعی مشابهی برای دکور خود بخرید.

منزلتان را بهاری کنید!

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin