دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

راهرو ذهن اسـت. ما افکار خود را با یک لبخند انتقال می دهیم، عشق را در کلمـات می گنجانیم و علایق خود را بابوسه ابراز می نماییم.

نـویسنده کتاب "عشق و رابـطه جنسی"، دکتــر جان فری مـعتقد است: "بوسیدن هنر است و نشان دهنده یک نوع بیان فردی و کاملاً شخصی از عشق و محبت می باشد."

بوسه زمانی ایجاد می شود که زوجین برای اولین بار به هم نزدیک می شوند، پس کاملاً طبیعی است که دو طرف کمی مضطرب شده و عصبی شوند.

از یک منبع با نویسنده بی نام"کتاب بوسه ها" اینطور برداشت می شود که: "بوسه یک عمل کاملاً دو طرفه بوده؛ تا ندهید نمی توانید بگیرید و بالعکس."



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

والدین از بچه ها کم اطلاع ترند!

درزمان بلوغ باید راجع به مسائل جنسی و بهداشت بلوغ بی‌پرده ‌تر صحبت کرد، درست است؟ در این سن آموزش باید چطور باشد؟ چون این سؤال خیلی از خانواده‌هاست. آنها احساس می‌کنند وقتی فرزندشان بالغ می‌شود ، خودشان بیشتر دستپاچه می‌شوند. نمی‌دانند چطور درباره ی این مسائل باید سر صحبت را باز کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

یک نوزاد سالم که به موقع متولد شده باشد سه عکس العمل (رفلکس) دارد که به تغذیه او کمک می کند

1-رفلکس جستجو : اگر گونه یا گوشه دهان نوزاد در تماس با چیزی قرار نگیرد و او گرسنه هم باشد دهانش را باز کرده و سرش را به طرف محل تماس می چرخاند.

2-رفلکس مکیدن: اگر چیزی مثل نوک پستان یا انگشت در داخل دهان نوزاد قرار بگیرد آن را می مکد. این رفلکس بعد از تولد بسیار قوی است ، خصوصا در 20 -30 دقیقه اول تولد و اگر در این مدت نوزاد به پستان مادر گذاشته نشود قدرت مکیدن در طی 12 – 24ساعت بعد بسیار ضعیف است.
-3
رفلکس قورت دادن : اگر دهان نوزاد پر از شیر یا مایع دیگری شود آنرا قورت می دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

كـاهـش میـل جنـسی در زنان امری بسیار شایع و در مـردان امری نادر اسـت. (حـتـی غـالب مـردانی كــه از اختلال نعوظ رنج میبرند نیز میل جنسی خود را از دست نمیدهند.)

 

هورمون جنسی مردانه ی تستوسترون نقش فراوانی بروی میل جنسی در هر دو جنس مرد و زن ایفا میكند.

 

برخلاف تصور عام پس از یائسگی احتمال افزایش میل جنسی در زنان بیشتر است تا كاهش میل جنسی.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

مردان زیادی همواره این سوال را مطرح میکنند که چه کاری باید انجام دهند تا دفعات رابطه جنسی با همسرشان را افزایش دهند . آنچه که آنها درک نمی کنند این است که با ایجاد چند تغییر کوچک ،ممکن است قادر باشند نه تنها دفعات بلکه کیفیت اعمال جنسیشان را نیز افزایش دهند

آنها خود به ما میگویند چه کار کنیم ! از بسیاری از خانمها سؤال شد که مایلند چه تغییراتی در همسرشان و اعمال جنسی او روی دهد تا به آنها در آمیزش کمک کند

در اینجا آنچه که این زنان عنوان کردند را بدون هیچگونه دسته بندی خاص بیان می کنیم:



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد