دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه
 عروسی این زوج خوشبخت رو ببین

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

یک روز گرم تابستان، پسر کوچکی با عجله لباسهایش را در آورد و خنده کنان داخل دریاچه شیرجه رفت.
مادرش از پنجره نگاهش می کرد و از شادی کودکش لذت میبرد.
مادر ناگهان تمساحی را دید که به سوی پسرش شنا می کرد.
مادر وحشتزده به سمت دریاچه دوید و با فریادش پسرش را صدا زد.
پسرش سرش را برگرداند ولی دیگر دیر شده بود.
تمساح با یک چرخش پاهای کودک را گرفت تا زیر آب بکشد، مادر از راه رسید و از روی اسکله بازوی پسرش را گرفت.
تمساح پسر را با قدرت می کشید
ولی عشق مادر ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

کوتاه قدترین زوج با قد تقریبی ۱۲۰ سانتیمتر

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مشگین شهر گفت: این زوج با قد تقریبی ۱۲۰ سانتیمتر از اهالی روستاهای همجوار هستند که با مساعدت این نهاد زندگی مشترک خود را آغاز کردند. علی بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می شود علاوه بر تامین ملزومات اولیه زندگی این زوج نسبت به احداث یک باب واحد مسکونی برای آنها اقدام شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

عکس های بسیار جالب از  دندانپزشکی حیوانات

 

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:تصاویر عجیب و فوق العاده,
ارسال توسط nazanin

 

چند وقتی بود در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان معروف، بیماران یک تخت بخصوص در حدود ساعت ۱۱ صبح روزهای یکشنبه جان می سپردند و این موضوع ربطی به نوع بیماری و شدت وضعف مرض آنان نداشت.


این مسئله باعث شگفتی پزشکان آن بخش شده بود به طوری که بعضی آن را با مسائل ماورای طبیعی و بعضی دیگر با خرافات و ارواح و اجنه و موارد دیگر در ارتباط می دانستند.

 

کسی قادر به حل این مسئله نبود که چرا بیمار آن تخت درست در ساعت ۱۱صبح روزهای یکشنبه می میرد.

 

 

ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

یک عکاس نجومی یونانی به مدت ۲۴ ساعت از آسمان منطقه‌ای در نزدیکی آتن عکس گرفت و با کنار هم قرار دادن این تصاویر با کمک رایانه، تصویر کروی پانورامایی را از تغییرات آسمان در یک شبانه‌روز تهیه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از لارپوبلیکا، کریس کوتسیوپلوس، عکاس نجومی یونانی این تصویر شگفت‌انگیز کروی پانوراما را از دماغه سوینو واقع در ۱۰۰ کیلومتری جنوب‌غربی آتن، پایتخت یونان گرفته است. این تصویر کروی پانوراما در طول ۲۴ ساعت گرفته شده و در مجموع حاصل ترکیب ۳۵ تصویر از خورشید و ۲۵ تصویر از مناظر است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

لمون پرس- این عکس‌های دردناک در یکی از مناطق آفریقا گرفته شده که ساکنان آن از گرسنگی و قحطی رنج می برند. آنها مجبورند هر چیزی را که می‌یابند بخورند، مثل جسد حیواناتی که مرده‌اند و یا شکار شده‌اند.
این عکس‌ها ده‌ها تن از گرسنگان آفریقایی را نشان می‌دهد که فیل کاملی را می‌خورند. آنها در ابتدا پوست حیوان را کندند، سپس گوشتش را تکه‌تکه کرده و قسمتی از آن را برمی دارند.

 

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 


در یک غروب پنج شنبه پیرمرد موسفیدی در حالی که دختر جوان و زیبایی بازو به بازویش او را همراهی می کرد وارد یک جواهر فروشی شدند و به جواهر فروش گفت 
یک انگشتر مخصوص برای دوست دخترم می خواهم مرد جواهرفروش به اطرافش نگاه کرد و انگشتر فوق العاده گرانی و زیبایی که ارزش آن 3 ملیون دلار بود را به پیرمرد و دختر جوان نشان داد.چشمان دختر جوان برقی زد تمام بدنش از شدت هیجان به لرزه افتاد.
پیرمرد در حال دیدن انگشتر به مرد جواهرفروش گفت : خب ، ما این رو برمیداریم. جواهرفروش با احترام پرسید که پول اونو چطور پرداخت می کنید؟
پیرمرد گفت : با چک ، ولی خب من میدونم که شما باید مطمئن بشید که تو حسابم پول هست یا نه بنابراین من این چک رو الان می نویسم و شما می تونید روز دوشنبه که بانکها باز می شه ، به بانک من تلفن بزنید و تایید اونو بگیرید و بعد از ظهر اون روز همون روز من انگشتر رو از شما می گیرم.
.
.
.

صبح دوشنبه مرد جواهر فروش در حالی که به شدت ناراحت بود به پیرمرد تلفن زد و با عصبانیت به پیرمرد گفت : من الان حسابتون رو چک کردم اصلا نمی تونم تصور کنم که توی حسبابتون حتی یک ریال هم نیست!!!

پیرمرد جواب میده : متوجه هستم چی میگید ، ولی در عوضش می تونی تصور کنی که من تو این دو سه روز چه کیفی کردم واقعا که بهترین روزای عمرم بود




تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد